Toon posts:

[Bios] Instellingen aanpassen

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een moederboard ECS L7S7A2 waarvan de videokaart optie op PCI staat.

Nu heb ik alleen AGP kaarten dus moet ik hem op AGP zetten. Dacht ik van dan start ik gewoon op en doe ik dat met de gebruiksaanwijzing van het bios + keyboard. Maar het lukt me niet.

Is er een schema met wat ik exact moet doen op het keyboard om deze op AGP te krijgen?

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:59

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Ik neem aan dat je de "Init display first" ofzow bedoelt ? Gewoon een AGP kaart erin rausen en de pc opstarten, en huppattee je BIOS in. Bij mijn weten maakt het geen flaus aus of die instelling op PCI of AGP staat als je beeld wilt.

Je peecee zal waarschijnlijk niet opstarten zonder videokaart dus je moet er iig een kaart in zetten, en of dat nou PCI of AGP is boeit niet.

[ Voor 26% gewijzigd door lameeuw op 10-11-2003 10:00 ]

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Je bent vreselijk onduidelijk wat betreft de titel, de probleemstelling en het topicstart. Wát is nou het probleem? Ik heb het idee dat jouw toetsenbord niet werkt wanneer je in de BIOS zit, klopt dat :?

• DoingK
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 31-08-2024

DoingK

i just wanna be friends.......

volgens mij wil ie exact weten welke toetsen hij in moet drukken om in de bios de instelling op agp te zetten

ik ga er dus van uit dat je dit wilt doen zonder monitor (en evt zonder videokaart???)

zoals al gezegd is krijg je waarschijnlijk gewoon beeld als je er een willekeurige (werkende) videokaart en monitor op aansluit, en dan kan je gewoon zien wat je moet doen.

vanwege variatie in biossen is het onmogelijk om dit zonder beeld te doen zoals jij waarschijnlijk wilt, ondanks dat dit dus niet van toepassing is, omdat de computer gewoon niks doet als je er geen videokaart instopt, en als die kaart er dan toch in zit , kan je er net zo goed je monitor aanhangen :)