Ik heb alleen maar problemen met mijn nieuwe radeon 9700 pro. Ik heb na lang zoeken en testen enz. de conclusie getrokken dat mijn kaart alleen maar werkt met de originele cd drivers (die bij de kaart geleverd worden, en dat is catalyst 3.2 volgens mij) en ik mag geen via drivers installen. Zodra ik via drivers install dan start windows (2000) niet meer op. Hij blijft hangen bij het inlog scherm (de pc hangt niet maar windows boot gewoon niet). Soms start hij wel op en dan krijg ik de een na de andere foutmelding dat de toepassing niet geinitialiseert kan worden (heel vaak: "svchost.exe kan niet geinitialiseerd worden".)
Andere drivers is ook alleen maar problemen. Als ik nieuwere (of oudere) catalyst of omega drivers install heb ik hetzelfde probleem als hierboven dat windows niet meer boot. Ik kan dan via veilige modus de drivers uninstallen en dan weer met de cd drivers beginnen.
Ik heb al vanalles geprobeert (directx - drivers - windows updaten - schone installatie - enz enz enz)
Agp versnelling staat dus ook uit wat veel prestatie verlies is en nieuwere drivers zijn ook een stuk stabieler en sneller (meestal).
De specs zijn:
XP 2000+
MSI KT333
512 DDR
Clud 3d radeon 9700 pro
SB live 1024
realtech NIC
Andere drivers is ook alleen maar problemen. Als ik nieuwere (of oudere) catalyst of omega drivers install heb ik hetzelfde probleem als hierboven dat windows niet meer boot. Ik kan dan via veilige modus de drivers uninstallen en dan weer met de cd drivers beginnen.
Ik heb al vanalles geprobeert (directx - drivers - windows updaten - schone installatie - enz enz enz)
Agp versnelling staat dus ook uit wat veel prestatie verlies is en nieuwere drivers zijn ook een stuk stabieler en sneller (meestal).
De specs zijn:
XP 2000+
MSI KT333
512 DDR
Clud 3d radeon 9700 pro
SB live 1024
realtech NIC
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2003 16:32 ]