Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

casemod wat nu te maken??

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
he jongens ik heb al heel wat casemods achter de rug. maaaar nu wil ik een keertje echt eentje bouwen geheel zonder originele kast. ik dacht aan hout mdf of zoiets weet iemand een site met bouwtekeningen?? of kan iemand die maken heb wel een idee. eigenlijk wil ik iets waar 2 boxen en een klijn versterkertje inpast (zelfbouw). ik dacht aan een soort van radio kast. rond en de knoppen van de versterker boven op en die van de pc ook. ikke kan zelf voor geen meter tekenen dus help me asjeblieft.

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06 21:49

DoD Cerberus

blabla!

kijk s rond in t AV forum

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04:57

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Goh, je bent niet de enige die een kast wilt maken

:)

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:32

Turkish

zhé germans

Zorg iig ervoor dat je een originele (ATX) backplate weet te bemachtigen en bouw daar een kast omheen ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Verwijderd

Topicstarter
achterkant bedoel je??? dan moet ik even naar de vuilstort staan genoeg oude kastjes!!

Verwijderd

Wat We Are Borg al zij, kijk eens in de search, kan zo als tig topics opnoemen ;).

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Het lijkt me het beste als je eerst wat iedeën op doet voor een thema of iets dergelijks, daar zijn genoeg casemod topic over.

Dan is het gewoon proberen denk ik. MDF wordt trouwens meteen wel een enorme masiefe kast (vriend van me heeft er ook één gebouwd

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Een beetje rondkijken voor je een topic opent lijkt me geen overbodige luxe. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.