Toon posts:

[Fifa 2004] crashes to desktop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier al meerdere mensen over gehoord en ook meerdere topics over gezien/gelezen. Dat als je na een wedstrijd op doorgaan klikt dat ie dan crashed naar desktop. En tegelijk fifa afsluit. Weet iemand hier een oplossing voor? En hoe dit kan?

Volgens mij heeft het iets met de videokaart te maken, maar ik weet t niet 100% zeker natuurlijk.
Op andere pc met ti4200 erin werkt het wel 100% soepel, maar bij mn 9700pro crashed ie dus.

Heb al 3 verschillende drivers geprobeerd:
cat 3.2, 3.7 en 3,9
En ook dx versies schijnen weinig te helpen:
zowel dx 8.0 , 8.1 en 9.0 niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2003 15:53 ]

Verwijderd

Ik heb dus percies hetzelfde probleem maar dan met mijn Radeon 9600 Pro, als iemand een oplossing hiervoor weet ?? Ik heb ook al verschillende cat's en directx geprobeerd net als Fuss, geen van beide werkt !

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-02 22:25
Wat voor OS heb je?

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Verwijderd

Topicstarter
xp, maar op andere pc ook xp en daar werkt t wel (die met ti4200 vidkaart)

Verwijderd

waarschijnlijk heb je een niet zo legaleversie..
het no-cd bestand dat er bij zit is niet zo goed....
(dus wat te doen...nieuw bestandje)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 november 2003 @ 12:39:
waarschijnlijk heb je een niet zo legaleversie..
het no-cd bestand dat er bij zit is niet zo goed....
(dus wat te doen...nieuw bestandje)
jemig is het iq van de bezoekers hier op got nou echt zo gedaalt of ligt t aan mij.
Nogmaals voor de doofstommen onder ons:
Het zelfde spel (dus dezelfde install) werkt op de ene pc wel en op andere niet

Voor wie het nu nog niet duidelijk is aub niet antwoorden

Verwijderd

Dit kan komen door een corrupte installatie van Windows/Fifa, probeer een van die twee (of allebei als je Windows doet) opnieuw te installeren.

Heb je het ook bij andere (nieuwe) spellen?
Het updaten van je videokaart drivers kan ook de oplossing vormen. Of het (tijdelijk) omwisselen van de videokaarten, dat bewijst in ieder geval dat het wel/niet aan de videokaart ligt ;)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 november 2003 @ 14:21:
Dit kan komen door een corrupte installatie van Windows/Fifa, probeer een van die twee (of allebei als je Windows doet) opnieuw te installeren.

Heb je het ook bij andere (nieuwe) spellen?
Het updaten van je videokaart drivers kan ook de oplossing vormen. Of het (tijdelijk) omwisselen van de videokaarten, dat bewijst in ieder geval dat het wel/niet aan de videokaart ligt ;)
ik heb toch al verschillende drivers geprobeert, fifa opnieuw geinstalled, direct x vervangen. etc etc
Pagina: 1