Toon posts:

[VDub] wil geen audio compressen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
als ik een mpeg opname als divx wil opslaan gaat dat prima, zolang ik maar niks verander aan de compressie van de auio. Zet ik m op Mp3, Ogg of Wma, dan neemt ie helemaal geen audio op! Wie kent dit probleem, of weet wat ik eraan moet doen? ik heb al nieuwe Lame mp3 codecs geinstalleerd, dus daar ligt het denk ik niet aan!
dit probleem doet zich ook voor bij NAndub en VirtualdubMod.
Zijn er misschien nog andere goede video-editors? bijvoorbeeld om alleen de audio te coderen?

• AgeOfPanic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:19
Volgens mij kun je het beste hier even de audio en video van elkaar scheiden, ze beide compressen en dan weer samenvoegen. www.doom9.org is een erg handige site met guides en links naar goede programma's hiervoor.

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:24
idd is het splitsen van audio en video de aangeraden oplossing. Eerst audio eruit rippen en daarna de audio uit zetten en de video opslaan (eventueel met subtitle filter)

Verwijderd

Topicstarter
aha! ik zallet eens proberen, danku. ik heb doom9.org wel eens bekeken maar had deze manier nog niet gevonden.
het gaat namelijk om de nieuwe afleveringen van rembo&rembo die ik op cd wil zetten. cd bewaren voor het nageslacht!