monitor arm voor een 7" TFT

Pagina: 1
Acties:

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-05 14:10
Ik ben van plan om een 7" tft met touchscreen te kopen (inkoopactie). Ik wil deze graag gebruiken als tv scherm om vanuit me bed te kunnen kijken, de grote vraag is wel of er armen zijn waar ik het schermpje op aan kan sluiten want ik wil datie bijna alle kanten op kan draaien.

de achterkant van het schermpje ziet er zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://www.myelectronics.nl/media/4523.jpg
een beter plaatje van de bevestigingen aan de achterkant volgt.
Weet iemand of dit soort armen bestaan, zo niet zou ik er iets anders voor kunnen vinden?

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

[offtopic]
weet je het zeker dat je op een 7" scherm tv wil kijken? dat is namelijk erg klein.
Zelf heb ik een 15" TFT scherm als tv maar zelfs dat is nog eigenlijk net iets te klein (scherm staat crica 1,5 meter van mij af.

39

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:43

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Denk dat je voor zo'n klein ding het beste een luidsprekerbevestigingsarmpje (leuk scrabble-woord ;) ) kunt gebruiken

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Probeer te achterhalen of die aansluiting voldoet aan de VESA standaard. Dan moet het namelijk zeker gaan met 'gewone' armen.

• Leejow(saait)
Homedisc schreef op 09 november 2003 @ 14:51:
[offtopic]
weet je het zeker dat je op een 7" scherm tv wil kijken? dat is namelijk erg klein.
Zelf heb ik een 15" TFT scherm als tv maar zelfs dat is nog eigenlijk net iets te klein (scherm staat crica 1,5 meter van mij af.
het is dus niet de bedoeling dat hij 1.5 meter van me af gaat staan, eerder armlengte of iets minder. Ik heb nu ook een 15" op 2 meter staan en ik kijk via tv card, dus ik moet telkens opstaan om af te sluiten en de computer te bedienen ed.
Verwijderd schreef op 09 november 2003 @ 14:53:
Probeer te achterhalen of die aansluiting voldoet aan de VESA standaard. Dan moet het namelijk zeker gaan met 'gewone' armen.
hmm ja das dus een probleem, bij specs staat Mount type: Dashboard :X

specs zijn op http://www.lilliput.cn/show.asp?thingsid=15 te vinden

[ Voor 29% gewijzigd door Leejow(saait) op 09-11-2003 14:56 ]

• IkBenAlles
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

IkBenAlles

1 europa

Sorry hoor maar dat is echt drie keer niks om tv op te kijken...

Tuurlijk zit je er dicht op maar je kan niet gezellig met vrienden op je eigen kamer een film kijken op zon ding ofzo.
Het geld dat je gaat kosten voor zon 7 inch touchscreen ding kost bijna evenveel als een 2e hands televisie.

om het is te testen moet je dus op je computer een filmpje afspelen en dan de grootte van dat filmpje in windows ofzo zetten op 7 inch (gewoon ff liniaal tegen monitor aan) en dan dus een armlengte vandaan te zitten.
Op die manier weet je zeker of het een beetje te bekijken valt of niet...

[ Voor 34% gewijzigd door IkBenAlles op 09-11-2003 15:02 ]

Samen staan we sterk!

• Leejow(saait)
IkBenAlles schreef op 09 november 2003 @ 15:00:
Sorry hoor maar dat is echt drie keer niks om tv op te kijken...

Tuurlijk zit je er dicht op maar je kan niet gezellig met vrienden op je eigen kamer een film kijken op zon ding ofzo.
vrienden? Heb ik niet. Nee daar kijk ik wel tv mee op me gewone monitor.
Het geld dat je gaat kosten voor zon 7 inch touchscreen ding kost bijna evenveel als een 2e hands televisie.
Helemaal gelijk, maar je moet er wat voor over hebben!
om het is te testen moet je dus op je computer een filmpje afspelen en dan de grootte van dat filmpje in windows ofzo zetten op 7 inch (gewoon ff liniaal tegen monitor aan) en dan dus een armlengte vandaan te zitten.
Op die manier weet je zeker of het een beetje te bekijken valt of niet...
ik ga het proberen.
edit: ik vond het prima, niets verkeerd..

[ Voor 3% gewijzigd door Leejow(saait) op 09-11-2003 15:21 ]

• MellyVille1
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-02-2024

MellyVille1

MacBook

hoeveel moet dat ding kosten? en welke resolutie kun je er op draaien dan?

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:22

LopeZ

Too much is never enough

Als je die link bekijkt zie je het aantal pixels, als dat je dat omrekent komt je op een resolutie van 1200x960

• Leejow(saait)
MellyVille1 schreef op 09 november 2003 @ 19:22:
hoeveel moet dat ding kosten? en welke resolutie kun je er op draaien dan?
resolutie heb ik eerlijk gezegd nog niet over nagedacht.
bij die IA kostie 280 euro

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-04 12:49
Leejow(saait) schreef op 09 november 2003 @ 21:32:
[...]

resolutie heb ik eerlijk gezegd nog niet over nagedacht.
bij die IA kostie 280 euro
Voor die prijs koop je een 15 inch LCD TV Met ingebouwde tuner op Ebay. 8)7

• Leejow(saait)
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=472807
dit is eigenlijk het idee, en ook een deel van oude situatie, dus dat de monitor op me buro staat, en dat ik een klein schermpje makkelijk met een arm boven me bed kan verplaatsen.

ilovetechno, te groot te zwaar geen touchscreen en 2ehands tft is nooit echt super
Pagina: 1