Toon posts:

Metalen boutjes door gaatjes videokaart voor koeler

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi :)

Aangezien ik artifacts had met me leadtek geforce 4 4400 op 4600 snelheid, heb ik gister nieuwe koelpasta op t mem en de core gedaan. Dat heeft goed geholpen. Maar, tweaker als ik ben, wil ik nu kijken of ik nog wat hoger kan dan 300/650.

Nu wil ik dus t koelblok er wat steviger op zetten en heb ik hier 2 metalen boutjes die precies door de gaatjes kunnen waar normaal die plastic dingen door heen gaan om de boel op z'n plaats te houden.

Mijn vraag is nu: kan ik dit doen, zonder kortsluiting te veroorzaken :P

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:23
Mijn antwoord: Ja ;)

Bij de wat betere (videokaart)koelers zitten standaard al metalen/ijzeren schroeven en daar hebben ze heus wel over na gedacht. Verder maken die schroeven alleen contact met de kaart en die geleidt niet bijsterveel :)

The devil is in the details.

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Dat kun je doen, let er wel op dat je geen trekspanningen creëert door de zaak muurvast aan te draaien. Vast is vast, gebruik eventueel een (nylon) borgring om de boel te zekeren. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

En er is niets dat je belet om er van die kleine plastic tussenringetjes tussen te doen. Wel zo veilig.

ARME AOW’er

Verwijderd

of een stukje plakbant om de schroeven (het deel van het schroefdraad wat je toch niet gebruikt.

Verwijderd

Topicstarter
Thx allemaal :)

Ga ik zo maar even doen dan :) Ik ga t niet met plakband doen, maar door die opmerking schoot me wel te binnen dat ik hier nog een spuitbus grondverf heb ;) Daar spuit ik die schroeven even mee in.

Ik wou t toch ff vragen, opeens een zwart scherm voor me neus is ook zo triest ;)
Pagina: 1