Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Met Telfort op Libertel

Pagina: 1
Acties:

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-11 15:34
Hoe kan ik met mijn Telfort Clarity abo op het Libertel netwerk komen?
Ze hebben toch een roaming contract (nog wel)...
Heb een GD-90 telefoon en heb geprobeerd handmatig een netwerk uit te zoeken, maar hij weigert toegang tot libertel (de rest uiteraard ook).
In R'dam in de Metro bijv op Centraal heb je alleen KPN, valt me zwaar tegen van Libertel trouwens.
Had namelijk hier op GoT iemand horen spreken over dat hij 'automatisch zijn telefoon op het Libertel netwerk had gezet, ipv het telfort netwerk' omdat dat beter was.

Dus wie helpt mie?

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
uhm.. tsja.. het zou moeten gaan op de manier waarop jij het deed... tenminste.. bij mij werkt het wel zo..
gewoon handmatig het netwerk kiezen

Verwijderd

/me heeft het ook zo gedaan.

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09 21:14

TB

pompiedom

Ik kan gewoon met mijn prepaid Telfortje op het Libertel netwerk...

Verwijderd

Op woensdag 06 december 2000 19:55 schreef TB het volgende:
Ik kan gewoon met mijn prepaid Telfort'je op het Libertel netwerk...
Is dat lief van ze, of niet? :)

Alleen jammer dat Libertel (mij persoonlijk) nog heel vaak teleurstelt!

Verwijderd

Telfort heeft idd een roaming contract, maar geldt niet voor het hele land. In hele goede Telfort dekkingsgebieden mag er niet op Libertel geroamed worden. In Utrecht bijvoorbeeld zijn er veel goede Telfort dekkindsgebieden waar Libertel dus niet gekozen mag worden als provider, Op de A2 richting Maastricht mocht ik ineens wel weer op Libertel.

Verwijderd

gewoon een GSM 900 telefoon kopen
singleband. kan alleeen maar voor Libertel gekozen worden >:)

Verwijderd

Op woensdag 06 december 2000 20:31 schreef Serious Devil het volgende:
gewoon een GSM 900 telefoon kopen
singleband. kan alleeen maar voor Libertel gekozen worden >:)
Lekker snugger ben jij, zeg! *NOT* Dan kun je net zo goed Libertel nemen, in plaats van Telfort. Telfort heeft geen GSM-900 netwerk. Djeeez |:(

Verwijderd

Kan handmatig ook alleen met een Nokiatje, als je die hebt sorry. En voor de mensen die wel een Nokiatje met Telfort hebben veel belplezier op het Libertelnetwerk met telfort... ;)

Verwijderd

Dank je wel :)

Verwijderd

Welke gsm heb jij dan??? :)

Verwijderd

Nokia 6210 :7 :9~

Verwijderd

Op woensdag 06 december 2000 22:59 schreef RobiNET Online het volgende:
Nokia 6210 :7 :9~
toppie gsm he ;) heb 'm zelf ook maar zit hier in 't oosten van het land continu op Libertel, netwerk is wel stukken beter hooor :)
Vanaf maart gaat Telfort naar hun zeggen op landelijke dekking over :(

Boehoe als ik maar de gegarandeerde dekking blijf houden die ik met Libertel wel heb :)

Verwijderd

Maak je maar geen zorgen over de dekking van Telfort als ze het contract met Libertel beeindigen.
Libertel en Telfort zullen samen KPN veroveren van hun positie. Tja, Ben en D* doen nog niet eens mee op telecomgebied :7 ,want die moeten een hoop illegaal geplaatste GSMmasten verwijderen voor feb. 2001

Verwijderd

Als ik thuis zit heb ik geen ontvangst met Telfort moet wel zeggen dat 't veel beter de laatste 2 weken is met Telshit... ;)

Hoop dat je gelijk hebt hoor dat 't no problemo oplevert in maart...\

Nokia 6210 RULEZ man... :)

Verwijderd

Nokia 6210 is zeker vet. Telfort heeft bijna de testfase erop zitten. Januari en halverwege februari worden de definitieve aanpassingen gedaan aan de masten en infrastructuur. Dan pas kan je meer resultaat verwachten. Geloof maar niet dat Telfort nu een baggere dekking gaat leveren. Het overgrote deel van de nederlandse zakenwereld belt met Telfort. Voor de duidelijkheid, Telfot heeft het contract met Libertel beeindigd en niet andersom.

Verwijderd

Als jij 't zegt geloof ik je maar als straks het ontvangst bagger is trek ik bij jou aan de bel....lol

;)

Verwijderd

<slik> :7 geloof me nou maar

Verwijderd

Verwijderd

Op woensdag 06 december 2000 23:25 schreef RobiNET Online het volgende:
Het overgrote deel van de Nederlandse zakenwereld belt met Telfort.
Meest lachen vind ik nog dat Dutchtone-investeerder ABN Amro met Telfort belt :7 En inderdaad, nog heel veel meer bedrijven. Er zijn nu nog veel bedrijven die met KPN bellen, maar reken maar dat Telfort die gaat proberen te veroveren.

Weet je waarom veel zakelijke bellers met Telfort bellen? Omdat Telfort ook "vaste" lijnen heeft liggen en je die perfect kunt combineren met het mobiele verkeer. Dat in tegenstelling tot Libertel, Dutchtone en Ben®.

Eén ding: onderschat Telfort niet! Okay, KPN heeft ook vaste lijnen, maar Telfort heeft een nieuwere infrastructuur die sneller en goedkoper is als KPN Telecom... En het mobiele verkeer, voor particulieren: bijzaak. Telfort is heel erg, misschien wel het meeste, gericht op dé zakelijke markt.

Verwijderd

Op woensdag 06 december 2000 23:29 schreef RobiNET Online het volgende:
I'll mannetje.. better be right!!! ;)

lol

Verwijderd

Op woensdag 06 december 2000 23:34 schreef Sebastard het volgende:

Eén ding: onderschat Telfort niet! Okay, KPN heeft ook vaste lijnen, maar Telfort heeft een nieuwere infrastructuur die sneller en goedkoper is als KPN Telecom... En het mobiele verkeer, voor particulieren: bijzaak. Telfort is heel erg, misschien wel het meeste, gericht op dé zakelijke markt.
Am zakelijk ;) als ik jullie zo hoor zit ik echt toppie met Telfort :)

Verwijderd

Op woensdag 06 december 2000 23:46 schreef Roedi het volgende:
Am zakelijk ;) als ik jullie zo hoor zit ik echt toppie met Telfort :)
<slik> :7 geloof ons nou maar :) ;) :7

Verwijderd

Telfort is toppie! Zo hoor ik het <slik> :7 ook graag.

Verwijderd

Op donderdag 07 december 2000 00:00 schreef RobiNET Online het volgende:
Telfort is toppie! Zo hoor ik het <slik> :7 ook graag.
Andere demensie, Telfort rulez nog steeds

:)

Verwijderd

DarkHelmet, ia het nou al gelukt?

Ik vind Panasonics trouwens geen fijne toestellen. Het lettertype vind ik heel slecht leesbaar, de navigatie onhandig en wederop slecht leesbaar: de toetsen (zit een soort spiegel/weirdo-effect in... kijk je er scheef op, zijn ze minder te lezen).

• HenkS
  • Laatst online: 18:46

HenkS

Da_king alias HenkS

He hallo,

ik heb ook telfort abo, en ik woon in Eindhoven, en ik heb dat ding toch altijd op Libertel staan, gewoon omdat het dan altijd goed is, al is het op het telfort netwerk ook wel goed hoor.

Je kunt trouwens als je uit het zuiden komt (maastricht eindhoven) tot net onder utrecht met libertel bellen, daarna mag het niet meer en moet je telfort gebruiken.

Ik heb nu trouwens een nokia3210 en eerst had ik een motorola en die schakelde na een gegeven momenent automatisch terug naar het telfort netwerk. en de nokia blijft altijd op het libertel netwerk, wel erg relaxed.

Al is het Telfort netwerk ook wel erg goed, maar alleen op mijn kamer (eindhoven zuid) heb ik een k*t verbinding met Telfort :( . Dus als ik daar niet op libertel zou kunnen bellen had ik al geen telfort meer. hopelijk blijft dat libertel nog zo effe, want is erg relaxed. Bel nooit meer op telfort, of ik moet in de buurt van utrecht/ adam komen :)

• JohnHannibalSmith
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-11 21:55
Bij mij thuis in Hengelo zuigt Telfort, maar gelukkig kan ik mijn Motorola CD930 (daar kan het dus ook mee) gewoon op Libertel zetten hoor :)

I love it when a plan comes together!

• DarkHelmet
  • Laatst online: 19-11 15:34
Sebastard: Ja en nee, kan wel handmatig het netwerk selecteren, maar staat in schermpie, 'Gebied niet toegestaan'. bij KPN (in de metro bijv.) staat er 'Netwerk niet toegestaan'. Valt me ook tegen van Libertel dat die niet 'in de metro' zitten van Rotterdam.
Wel leuk dat je nu met Telfort elk netwerk kunt zien dat er aanwezig is.

En nog over me Panasonic, ben er erg tevreden over, lekker licht, trilalarm, display vin ik wel fijn, bediening=OK, knoppen drukken soms niet zo goed.
Heb hem al ruim een jaar en ben heel tevree!

Telfort is ook wel leuk ja, zeker omdat het van Versatel is (toch?)

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

Pagina: 1