"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
gewoon handmatig het netwerk kiezen
Verwijderd
Is dat lief van ze, of niet?Op woensdag 06 december 2000 19:55 schreef TB het volgende:
Ik kan gewoon met mijn prepaid Telfort'je op het Libertel netwerk...
Alleen jammer dat Libertel (mij persoonlijk) nog heel vaak teleurstelt!
Verwijderd
Verwijderd
singleband. kan alleeen maar voor Libertel gekozen worden
Verwijderd
Lekker snugger ben jij, zeg! *NOT* Dan kun je net zo goed Libertel nemen, in plaats van Telfort. Telfort heeft geen GSM-900 netwerk. DjeeezOp woensdag 06 december 2000 20:31 schreef Serious Devil het volgende:
gewoon een GSM 900 telefoon kopen
singleband. kan alleeen maar voor Libertel gekozen worden
Verwijderd
Verwijderd
toppie gsm heOp woensdag 06 december 2000 22:59 schreef RobiNET Online het volgende:
Nokia 6210![]()
Vanaf maart gaat Telfort naar hun zeggen op landelijke dekking over
Boehoe als ik maar de gegarandeerde dekking blijf houden die ik met Libertel wel heb
Verwijderd
Libertel en Telfort zullen samen KPN veroveren van hun positie. Tja, Ben en D* doen nog niet eens mee op telecomgebied
Verwijderd
Hoop dat je gelijk hebt hoor dat 't no problemo oplevert in maart...\
Nokia 6210 RULEZ man...
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Meest lachen vind ik nog dat Dutchtone-investeerder ABN Amro met Telfort beltOp woensdag 06 december 2000 23:25 schreef RobiNET Online het volgende:
Het overgrote deel van de Nederlandse zakenwereld belt met Telfort.
Weet je waarom veel zakelijke bellers met Telfort bellen? Omdat Telfort ook "vaste" lijnen heeft liggen en je die perfect kunt combineren met het mobiele verkeer. Dat in tegenstelling tot Libertel, Dutchtone en Ben®.
Eén ding: onderschat Telfort niet! Okay, KPN heeft ook vaste lijnen, maar Telfort heeft een nieuwere infrastructuur die sneller en goedkoper is als KPN Telecom... En het mobiele verkeer, voor particulieren: bijzaak. Telfort is heel erg, misschien wel het meeste, gericht op dé zakelijke markt.
Verwijderd
I'll mannetje.. better be right!!!Op woensdag 06 december 2000 23:29 schreef RobiNET Online het volgende:
<slik>geloof me nou maar
lol
Verwijderd
Am zakelijkOp woensdag 06 december 2000 23:34 schreef Sebastard het volgende:
Eén ding: onderschat Telfort niet! Okay, KPN heeft ook vaste lijnen, maar Telfort heeft een nieuwere infrastructuur die sneller en goedkoper is als KPN Telecom... En het mobiele verkeer, voor particulieren: bijzaak. Telfort is heel erg, misschien wel het meeste, gericht op dé zakelijke markt.
Verwijderd
<slik>Op woensdag 06 december 2000 23:46 schreef Roedi het volgende:
Am zakelijkals ik jullie zo hoor zit ik echt toppie met Telfort
Verwijderd
Andere demensie, Telfort rulez nog steedsOp donderdag 07 december 2000 00:00 schreef RobiNET Online het volgende:
Telfort is toppie! Zo hoor ik het <slik>ook graag.
Verwijderd
Ik vind Panasonics trouwens geen fijne toestellen. Het lettertype vind ik heel slecht leesbaar, de navigatie onhandig en wederop slecht leesbaar: de toetsen (zit een soort spiegel/weirdo-effect in... kijk je er scheef op, zijn ze minder te lezen).
ik heb ook telfort abo, en ik woon in Eindhoven, en ik heb dat ding toch altijd op Libertel staan, gewoon omdat het dan altijd goed is, al is het op het telfort netwerk ook wel goed hoor.
Je kunt trouwens als je uit het zuiden komt (maastricht eindhoven) tot net onder utrecht met libertel bellen, daarna mag het niet meer en moet je telfort gebruiken.
Ik heb nu trouwens een nokia3210 en eerst had ik een motorola en die schakelde na een gegeven momenent automatisch terug naar het telfort netwerk. en de nokia blijft altijd op het libertel netwerk, wel erg relaxed.
Al is het Telfort netwerk ook wel erg goed, maar alleen op mijn kamer (eindhoven zuid) heb ik een k*t verbinding met Telfort
I love it when a plan comes together!
Wel leuk dat je nu met Telfort elk netwerk kunt zien dat er aanwezig is.
En nog over me Panasonic, ben er erg tevreden over, lekker licht, trilalarm, display vin ik wel fijn, bediening=OK, knoppen drukken soms niet zo goed.
Heb hem al ruim een jaar en ben heel tevree!
Telfort is ook wel leuk ja, zeker omdat het van Versatel is (toch?)
"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."