Railroad tycoon 3 start niet op

Pagina: 1
Acties:

• Mr_Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-05-2023
Ik heb van de week railroad tycoon 3 gekocht.
Wanneer ik het spel wil starten zie je een zwart scherm en gebeurt er vervolgens helemaal niks. Ik moet mijn computer zelfs resetten omdat ie vastloopt. Als ik safemode probeer loopt mijn computer meteen vast zonder dat het spel zelfs opstart.

Ik heb het op een andere computer getest en daar doet hij het wel normaal. Ik heb ook de demo gedownload om te testen en die deed het wel hierop. Alle andere spellen kan ik ook normaal draaien.

Ik draai win98sec en alle drivers zijn geupdate en dx9.0b.
Specs: P4 2400, geforce4 ti 4600.

Iemand een idee?

• Mr_Knight
Ok, het is gelukt. Wel op een rare manier, maargoed. Als ik het spel start, moet ik meteen esc indrukken en dan komt ie in het hoofdmenu. Je mist alleen het introotje, maar dat maakt toch niet zoveel uit :P

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07-2025

knightofn1

Don't say that word

tja dan zou dus kunnen zijn dat je bepaalde videocodecs heb geinstalleerd die niet kunnen samenwerken met het videoformaat dat railroad tycoon gebruikt. Hopelijk zijn er niet meer tussenfilmpjes anders krijg je weer hetzelfde probleem denk ik.

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

• Mr_Knight
Je hebt idd gelijk. Ik kan dus ook geen campaign starten, omdat ie daar ook met een filmpje begint. Ik kan me alleen niet herinneren dat ik vreemde videocodecs geinstalleerd hebt.
Het zelfde introfilmpje in de demo doet het trouwens wel..