Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PW]Central Point Europe biedt tft's aan voor <5

Pagina: 1
Acties:

• Herr Muller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-12-2023
pricewatch

12 Acer AL506 15" TFT € 1,- 09-11
16 Samsung Syncmaster 152T 15" TFT zilver € 4,- 09-11
17 Samsung Syncmaster 151P 15" TFT € 4,- 09-11
17 Samsung Syncmaster 152T M 15" TFT zilver + speakers € 4,- 09-11
9 Samsung Syncmaster 153T 15" TFT € 4,- 09-11
11 Samsung Syncmaster 152B 15" TFT € 4,- 09-11
5 IBM T541L 15" TFT zwart € 5,- 09-11
5 IBM T560 15" TFT zwart € 5,- 09-11
5 HP TFT L1530 15" TFT € 6,- 09-11

Als je op de link van Central point europe klikt, is de prijs idd bv één euro

Het lijkt me stug dat dit de echte prijzen zijn, maar het is ook raar dat je 9 (!) typfouten kunt maken.
Het zoekt nogal irritant en het lijkt erop dat ze willen dat je hun site bezoekt (een soort van vals lekker makertje ofzo)

Verwijderd

Dikke kans dat er iets fout gaat met het verwisselen van punt en komma :)

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb de verkeerde prijs-entries even verwijderd om verdere verwarring te voorkomen. Het lijkt erop dat de database van Central Point verkeerde prijzen bevatten en zodoende in de Pricewatch onjuiste prijzen worden gezet.

• centralpoint
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-04-2021

centralpoint

Bedrijfsaccount Centralpoint
Helaas is er een storing in de database van een van onze leveranciers. Zij gaven ons de prijs deze nacht onjuist door. Aangezien wij rechtstreeks aan deze database koppelen en deze prijzen vervolgens iedere nacht weer automatisch naar Pricewatch gaan, zijn deze onjuist. Morgenochtend moeten alle prijzen weer juist op Pricewatch staan. Onze excuses voor het ongemak.

centralpoint

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
centralpoint schreef op 09 november 2003 @ 13:50:
Helaas is er een storing in de database van een van onze leveranciers. Zij gaven ons de prijs deze nacht onjuist door. Aangezien wij rechtstreeks aan deze database koppelen en deze prijzen vervolgens iedere nacht weer automatisch naar Pricewatch gaan, zijn deze onjuist. Morgenochtend moeten alle prijzen weer juist op Pricewatch staan. Onze excuses voor het ongemak.
Als je een seintje kunt geven wanneer de prijzen weer op orde zijn kunnen we de prijzen ook tussendoor even een keertje (handmatig) importeren :).

Ik heb uit voorzorg net de automatische update voor Centralpoint even uitgezet, een e-mail daarover is onderweg naar de bij ons bekende contactpersoon bij jullie, alsmede het standaard verkoop@ e-mail adres :).

• Herr Muller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-12-2023
Thx voor het veranderen. Bij 17inch en 19inch kloppen de prijzen ook niet helemaal. Je hoeft ze van mij niet per se te veranderen, maar het zoekt wel irritant.

Verwijderd

De printers zijn ook heel goedkoop geworden bij Central Point, bijv. [url]http://www.tweakers.net/pricewatch/69659[/ur]

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Het gaat op verschillende plaatsen mis blijkbaar, ook bij de branders, mp3-spelers en overigen. :o

• Pascal Saul
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-07 17:03
Zeg maar overal ;)

http://www.tweakers.net/p...dalers&Landfilter=Benelux

leuk voor Sinterklaas!

PS Verander topic-titel even

[ Voor 30% gewijzigd door Pascal Saul op 10-11-2003 01:44 ]

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-11 07:25

Daniel

Kapitein NCC-1701
Ik heb alle prijzen maar even uit de PW gekicked. Als het gerepareerd is kan alles weer geimporteerd worden.
Pagina: 1