dag beste mensen ,
ik heb sins een paar dagen max payne 2 in mijn bezit
, maar nu heb ik dus een probleem , ik krijg geen start beeld , maar ik kom wel in het spel , als ik gewoon een paar keer op enter druk , met goed geluk start ie dan elke keer weer een nieuwe game , ik hoor dus allen geluid als ik hem start dan krijg ik een flikkerend loading scherm en dan krijg ik geen menuscherm maar ik hoor wel het geluid , ook als ik met de muis schuif dan hoor ik het als ik op een toets zit , dan vertouw ik maar op me geluk en druk een paar keer op enter en dan start hij een new game , en de filmpjes lopen ook niet lekker tussen door , die haperen , verderloopt het spel gewoon perfect op hoge resoluties . ik zou nu dan wel eigenlijk moetten zeggen dat ik een gebrande cd heb
, geen geld voor orgineel te kopen , maja . ik heb trouwens al ge probeert een patch te instaleren , doet ie het zelfde , ik heb al crack versie 1.01 gedownload , maar het blijft hetzelfde . kan iemand me helpen ??????
mijn specs zijn : 2,4 ghz 384 mb ddrram gffx 5600 256 mb geluid onboard , nog meer nodig ? , zeg het me dan ff .
drivers : forceware 52.16 whql
ik heb sins een paar dagen max payne 2 in mijn bezit
mijn specs zijn : 2,4 ghz 384 mb ddrram gffx 5600 256 mb geluid onboard , nog meer nodig ? , zeg het me dan ff .
drivers : forceware 52.16 whql
[ Voor 8% gewijzigd door LyP0 op 09-11-2003 13:10 ]
ik voel me lekkaah !!!