Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[tpl] Banner-uit knop in Prefs

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Topicstarter
Zou het niet handiger zijn om deze optie dan ook alleen te laten zien als de status: Abonnee is? Ikzelf ben geen abonnee en moet dus leven met de GoTbanners (maakt me niet uit ;) ). Maar zo'n knop boeit mij zelf niks. aan of uit. Ik blijf ze dan ook toch altjid zien. Misschien dat abonee's bijv. alleen die knop kunnen zien en kunnen bepalen of ze de banners willen.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

volgens mij is die optie expres aanwezig bij niet abonees? net zoals diverse opties op de frontpage?
Zodat je weet dat er meer mogelijk is, maar dat daar voor betaald dient te worden :)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Erkens schreef op 09 november 2003 @ 13:02:
volgens mij is die optie expres aanwezig bij niet abonees? net zoals diverse opties op de frontpage?
Zodat je weet dat er meer mogelijk is, maar dat daar voor betaald dient te worden :)
Dat zal inderdaad de achterliggende gedachte zijn, maar om het nog wat duidelijker te maken zou ik bijvoorbeeld het woord 'abonnees' klikbaar maken, zo wordt het voor de niet-abbo's een stuk makkelijker om uit te vinden hoe ze die banners weg kunnen krijgen met een abbo :)

[ Voor 6% gewijzigd door Hahn op 09-11-2003 16:55 ]

The devil is in the details.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:00

crisp

Devver

Pixelated

linkje ervan maken is idd een goed idee :)

Intentionally left blank

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:00

crisp

Devver

Pixelated

done @ next version

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.