Als ik GTAIII schiet (linkermuisknop) dan gaat men pc ineens naar windows. Het is net of ik op alt-tab druk. Want GTA is niet weg, en als ik erop klik, gaat ie ook gewoon weer terug naar gta. Ik snap niet hoe het komt, en vooral niet hoe ik het oplos.
Draai je toevallig een dual monitor setup?
Of misschien de TVout.
zorg eens dat deze uit staat, het lijkt veel op het 'probleem' dat ik had, dat als je muis buiten het beeld komt je terug naar windows schiet.
Of misschien de TVout.
zorg eens dat deze uit staat, het lijkt veel op het 'probleem' dat ik had, dat als je muis buiten het beeld komt je terug naar windows schiet.
Ik move je topic eventjes naar Spielerij - Problemen & Vragen - het lijkt me daar op het 1e gezicht meer thuis horen dan hier 
Software Algemeen >> Spielerij - Problemen & Vragen
Software Algemeen >> Spielerij - Problemen & Vragen
Ik idd een tvout op mijn videokaart. Ik heb em ff uitgezet en ff snel geprobeerd. Het lijkt nu idd verholpen. TNX!
je kan ook mousejail proberen, de link deed het op het moment niet, ik weet niet waar ie nog meer te halen is, het is maar een bestand: mousejail.exe, het is freeware, zal vast wel op p2p te vinden zijn 
het spel opstarten met bv mousejail.exe c:\program files\gta3\gtaiii.exe
het handigste is om dit in de snelkoppeling van het spel te zetten
het spel opstarten met bv mousejail.exe c:\program files\gta3\gtaiii.exe
het handigste is om dit in de snelkoppeling van het spel te zetten
Google:
A universal game patch for the multi-monitor users. During a fullscreen game, MouseJail captures the mouse into the primary monitor.
Some games (like sudden strike or GTA3) don't capture the mouse into the primary monitor. So when you move your mouse, you can see the mouse cursor on your second or third monitor, and if you click, you quit the game.
Pagina: 1