Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
een tegel en dan spikes onder de sub zouden al moeten helpen
maar euh .. PROFICIAT met een goede aankoop .. ( met Celestion kan je niet fout zitten
) .. Ik denk wel dat ophangen het beste is trouwens..
maar euh .. PROFICIAT met een goede aankoop .. ( met Celestion kan je niet fout zitten
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
het beste kun je ze ophangen.
heb ik ook met me laminaat
en onder de sub heb ik gewoon extra rubberen pootjes gedaan zodat de trillingen niet zo worden doorgegeven.
en onder de sub heb ik gewoon extra rubberen pootjes gedaan zodat de trillingen niet zo worden doorgegeven.
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Verwijderd
Ik heb ook laminaat, ik heb de sub op rubber pootjes staan en de front's op spikes.chucky666 schreef op 09 november 2003 @ 12:48:
het beste kun je ze ophangen.
Dat scheelt al heel veel.
Maar als je het echt wilt weghalen is ophangen het beste ja, maar dan niet aan de muur van de buren
die sattelietjes hoor je niet door een muur heen, tenzij je het heel hard gaat zetten. Die kan je dus veilig aan een muur hangen. De sub is het enige wat overlast gaat kunnen veroorzaken op normale niveau's, daar doe je weinig aan.
Een andere tip: Doe sociaal en zet na 23:00 doordeweeks je set gewoon niet hard, dan hebben je onderburen wel een goede nachtrust, zelfs met je sub op de grond. Als je s'nachts hard muziek wil horen, dan is daar de hoofdtelefoon voor bedacht
.
Een andere tip: Doe sociaal en zet na 23:00 doordeweeks je set gewoon niet hard, dan hebben je onderburen wel een goede nachtrust, zelfs met je sub op de grond. Als je s'nachts hard muziek wil horen, dan is daar de hoofdtelefoon voor bedacht
[ Voor 36% gewijzigd door JvS op 09-11-2003 13:12 ]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp