Aangezien me een pendrive voor school wel handig leek; en ik sowieso een portable MP3-speler zocht leek me het wel een leuk idee om een apparaat aan te schaffen waar die 2 dingen geïntegreerd zijn, oftewel de MP3-Pendrive. Wil niet zoveel geld uitgeven, dus ik zoek eentje met 256MB; en ik kwam concreet uit op 4 modellen:
• Pendrive MP3 Pen Drive Plus @ Bestekeus.nl €135
• PenDrive USB flash drive @ Crazypc.nl €117
• MP3-Stick Magic Star @ Alternate.nl €109
• MP3 USB-stick @ Alternate.nl €139
Die eerste twee lijken me vrij recent; die laatste 2 komen van de zelfde site en zien eruit alsof ze niet veel verschillen.
Via de GoT-search kwam ik erachter dat die Magicstar wel redelijk goed was. En via een Internet-search kwam ik te weten dat 'ie zelfs beter is dan de Muvo. Maar hoe zit het met de rest van de 3 modellen? Ik vind overigs ook de kwaliteit van het geluid/oordopjes belangrijk.
• Pendrive MP3 Pen Drive Plus @ Bestekeus.nl €135
• PenDrive USB flash drive @ Crazypc.nl €117
• MP3-Stick Magic Star @ Alternate.nl €109
• MP3 USB-stick @ Alternate.nl €139
Die eerste twee lijken me vrij recent; die laatste 2 komen van de zelfde site en zien eruit alsof ze niet veel verschillen.
Via de GoT-search kwam ik erachter dat die Magicstar wel redelijk goed was. En via een Internet-search kwam ik te weten dat 'ie zelfs beter is dan de Muvo. Maar hoe zit het met de rest van de 3 modellen? Ik vind overigs ook de kwaliteit van het geluid/oordopjes belangrijk.