goeiemorgen,
ik ben al twee dagen bezig, om me ms paint weer aan de praat te krijgen, ik gebruik dit programma best vaak. en wil hem graag weer laten werken.
ik krijg de volgende fout-melding:
AppName: mspaint.exe AppVer: 5.1.2600.0 ModName: mfc42u.dll
ModVer: 6.0.8665.0 Offset: 00017103
wat ik al geprobeerd heb:
opnieuw opstarten >> te vaak en helpt niks
via config-scherm > software > windows onderdelen > ms paint verwijderen en weer opnieuw installeren >> helpte niks helaas.
dan de file: mfc42u.dll een keer vervangen (van cd), naar windows/system32 maar dat hielp niks helaas. (als je dit gedaan hebt moet je dan eerst opnieuw opstarten?) heb ik dus niet gedaan, en paint deed nog niks helaas. ga zo is met opnieuw opstarten proberen.
en windows xp weer opnieuw te installeren heb ik eigenlijk geen zin in, want alles draait net lekker weer, heb net vorige maand een format gedaan dus... en of dat helpt is ook maar de vraag denk ik.
heeft iemand nog ideeen wat ik zou kunnen doen? ik weet het ff niet meer.
heb al gesearcht op got, en op microsoft.com. maar ik kwam tot geen oplossing.
of heb ik iets over het hoofd gezien?
alvast bedankt,..
ik ben al twee dagen bezig, om me ms paint weer aan de praat te krijgen, ik gebruik dit programma best vaak. en wil hem graag weer laten werken.
ik krijg de volgende fout-melding:
AppName: mspaint.exe AppVer: 5.1.2600.0 ModName: mfc42u.dll
ModVer: 6.0.8665.0 Offset: 00017103
wat ik al geprobeerd heb:
opnieuw opstarten >> te vaak en helpt niks
via config-scherm > software > windows onderdelen > ms paint verwijderen en weer opnieuw installeren >> helpte niks helaas.
dan de file: mfc42u.dll een keer vervangen (van cd), naar windows/system32 maar dat hielp niks helaas. (als je dit gedaan hebt moet je dan eerst opnieuw opstarten?) heb ik dus niet gedaan, en paint deed nog niks helaas. ga zo is met opnieuw opstarten proberen.
en windows xp weer opnieuw te installeren heb ik eigenlijk geen zin in, want alles draait net lekker weer, heb net vorige maand een format gedaan dus... en of dat helpt is ook maar de vraag denk ik.
heeft iemand nog ideeen wat ik zou kunnen doen? ik weet het ff niet meer.
heb al gesearcht op got, en op microsoft.com. maar ik kwam tot geen oplossing.
of heb ik iets over het hoofd gezien?
alvast bedankt,..