Toon posts:

XP Icons niet te vinden in explorer

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
het schijnt volgens de search dat de icons ergens onder een .dll bestand zitten, maar ik weet niet welke en hoe deze te openen....en ook de icons van programma's als photoshop, zitten die daar ook onder?

ik wil deze icons namelijk kopiëren om ze te gebruiken voor litestep

Verwijderd

welke icons?

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Icons voor programma's zoals Photoshop zitten zover ik weet in de Photoshop exe. Dat geldt voor veel programma's. Waar de XP icons inzitten weet ik niet. Explorer.exe?

Verwijderd

Topicstarter
en die .exe zijn niet te ontleden toch?

ik vind 't zo vreemd dat je ze nergens kan vinden, terwijl voor elk programmaatje icons worden gebruikt...

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Exe kan je wel ontleden hoor. Zijn best wel programma's voor die de bmp's eruit filteren. In het lulligste geval kan je altijd nog op een exe rechtermuis > eigenschappen > pictogram wijzigen, en dan een schreenshot maken van wat je ziet. Wel omslachtig.

Zoek gewoon eens op "icons" bij bv tucows.com. Dit had je trouwens ook allemaal zelf uit kunnen vinden, zo moeilijk is dit niet.

[ Voor 6% gewijzigd door Mike Jarod op 09-11-2003 11:44 . Reden: typo ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

gijz,

Op GoT verwachten we van een topicstart net iets meer dan wat je hier aflevert.

Als je op zoek bent naar icons zit je in het verkeerde forum, als je op zoek bent naar een tool om icons uit te lezen zit je in het verkeerde forum, en ik denk dat je zo'n beetje met elke andere interpretatie van je topicstart, in het verkeerde forum zit.

Je topicstart is een nogal onsamenhangend verhaal, waarin het voor mij absoluut niet duidelijk is wat je nu precies wil, wat je al geprobeerd hebt, en wat nou je exacte vraag is. Probeer het eens opnieuw waarin je in je nieuwe topicstart duidelijk aangeeft wat je zelf al geprobeerd hebt, duidelijk wat je probleem en doel is, en meer relevante informatie.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.