Hoi,
Ik was altijd win98 gewent en daar was formatteren ongelofelijk simpel
gewoon ff met bootdisk in dos opstarten en format c: en format d:
meer niet
Maar nu sinds ik met ntfs werk is het elke keer een heel gedoe, en gaan er dingen mis.
Als ik met xp cdrom overal kies om oude bestanden te deleten staan er later alsnog allemaal bestanden.. ik wil gewoon helemaal kunnen formatteren
m'n d: schijf heb ik wel kunnen formatteren.
Maar hoe kan ik nu mijn c: schijf formatteren waar xp op staat?
In dos wordt ntfs niet herkend. Dankzij dat heb ik een keer 80gig aan films verloren omdat ik format c: deed en toen ging ie D: formatteren omdat c: ntfs as en d: fat32
Ik wil nu dus gewoon alles formatteren en dan opnieuw partitioneren.
vanuit windows formatteren kan natuurlijk niet want dan krijg je dat windows in gebruik is
dus hoe kan ik net zoals met het oude fat32 gewoon in dos simpel mn harde schijven formatteren om vervolgens vanuit dos winxp te installeren?
Ik was altijd win98 gewent en daar was formatteren ongelofelijk simpel
gewoon ff met bootdisk in dos opstarten en format c: en format d:
meer niet
Maar nu sinds ik met ntfs werk is het elke keer een heel gedoe, en gaan er dingen mis.
Als ik met xp cdrom overal kies om oude bestanden te deleten staan er later alsnog allemaal bestanden.. ik wil gewoon helemaal kunnen formatteren
m'n d: schijf heb ik wel kunnen formatteren.
Maar hoe kan ik nu mijn c: schijf formatteren waar xp op staat?
In dos wordt ntfs niet herkend. Dankzij dat heb ik een keer 80gig aan films verloren omdat ik format c: deed en toen ging ie D: formatteren omdat c: ntfs as en d: fat32
Ik wil nu dus gewoon alles formatteren en dan opnieuw partitioneren.
vanuit windows formatteren kan natuurlijk niet want dan krijg je dat windows in gebruik is
dus hoe kan ik net zoals met het oude fat32 gewoon in dos simpel mn harde schijven formatteren om vervolgens vanuit dos winxp te installeren?