Verdeling stroomkabeltjes Voeding

Pagina: 1
Acties:

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-04 15:01
Ik heb 'n P4, 2.8c Ghz op 'n Asus P4C800-E plank, met 4x 256 Mb PC3200 DDR sdram vergezeld van 'n Gainward GeFORCE 4 Ti4800se (AGP8x).

M'n IDE config is:

S-ATA RAID (ICH5r) controller: 2x Maxtor 120 Gb S-ATA
Promise SATA 378 IDE controller : 2x Maxtor 80 Gb P-ATA
Primary ATA channel: 1x 120 Gb Maxtor, 1x 80 Gb Maxtor
Secondary ATA channel: 2x Plextor 40/12/40A

Ik heb een 400 watt voeding (weet niet meer welk merk, denk Enermax), en alles werkt perfect, er gebeuren geen rare dingen, geen vertragingen, geen vastlopers, alles werkt aan full speed...

Weet er iemand of dat er een 400/500 wat voeding bestaat met 8 of 10 ATA stroomstekkertjes? Want nu werk ik met zo "verdeelstekkertjes", maar dat ziet er niet uit, en ik vermoed dat die het wel eens zullen begeven...

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Verwijderd

tsja, die bestaan wel, maar in feite is dat niets anders dan wat je nou ook al hebt natuurlijk.
waarom denk je dat die dingen het zullen begeven? de kwaliteit van die dingen is meestal dik in orde hoor.

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:13

Killjoy

Klingon lawn products

Ze zijn er idd wel, maar persoonlijk zie ik er het nut niet zo van in. Die verlengkabeltjes werken even goed en zullen het echt niet begeven. Zoveel belasting hebben ze immers niet te verduren. Die Molex stekkers slijten ook nauwelijks. Ik heb zelf nog een verdeelkabel in gebruik die afkomstig is uit een XT

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Verwijderd

waarom soldeer je niet gewoon een paar extra kabeltjes vast op je voeding?
Hoef je tenminste niet in je case te splitsen