Toon posts:

Windows98 specs machines op afstand bekijken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tbv een inventarisatie van het 'computerpark' wil ik graag op afstand (vanaf een w98 machine) kijken wat wat de specificaties (proc/geheugen/videokaart) zijn van een Windows98 machine in het netwerk, kan dat? zijn hier progjes voor?

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03:41

Duinkonijn

Huh?

Verwijderd schreef op 09 november 2003 @ 10:47:
Tbv een inventarisatie van het 'computerpark' wil ik graag op afstand (vanaf een w98 machine) kijken wat wat de specificaties (proc/geheugen/videokaart) zijn van een Windows98 machine in het netwerk, kan dat? zijn hier progjes voor?
als je onder een NT domein werkt kan je ook SMS gebruiken

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Fitz-Hume,

Welkom op GoT :)

Op GoT hebben we een aantal richtlijnen waar een topic aan moet voldoen. Zo vinden we het belangrijk dat voor dat iemand een topic opent, deze eerst zelf het een en ander aan moeite doet (bv. zelf wat probeert, of zelf wat zoekt), en dat je deze ook in je topicstart vermeld.

Door dit soort dingen in je topicstart te vermelden - straal je uit in je topicstart dat je zelf al moeite gedaan hebt, iets wat andere mensen aanzet om ook moeite voor je te doen. Straalt je post juist uit dat je geen moeite gedaan hebt, zet het andere mensen ook minder aan om je te helpen :)

Verder is het belangrijk in je topicstart zoveel mogelijk relevante informatie te verschaffen - denk hierbij in jouw geval aan wat je precies wilt weten van de PC's en dergelijke.

Dan ten laatste - probeer voordat je een topic opent altijd even de Frequently Asked Questions en de Policy die in dat forum gelden door te lezen - hier staat vaak interessante informatie in over bepaalde vragen, en geeft ook forum specifieke richtlijnen aan. In jouw geval had je kunnen lezen dat je vraag eigenlijk over een tooltje gaat, en dus in Software Algemeen thuis hoort. Ik verplaats je topic daarom nog eventjes.

Veel plezier op GoT

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

met een beetje zoekwerk had je iets als Aida32 kunnen vinden, of als je het professioneel wil aanpakken:
Centennial Discovery.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device