UnrealTournament foutmelding

Pagina: 1
Acties:

• Patrlck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:59
Als ik UT wil opstarten alleen maar de volgende foutmelding:
Afbeeldingslocatie: http://schiedam.homestead.com/files/foutmeldingUT.JPG

Ik snap zelf geen f*ck wat ie nou bedoelt.. Heb pas me pc opnieuw geinstalleerd en sindsdien heb ik die melding..Heb wel de juiste drivers van me kaart geinstalleerd (Geforce Ti 4200).. Andere spelletjes doet ie wel behalve dat spel :?

Ok specs:
MSI 845E Max2
P4 2,4
GeForce4 Ti 4200
512 DDR @ 2100

Please help me!!!! I wanne frag someone :P

Verwijderd

Alle patches van het spel al? Maar eigenlijk lijkt het me toch een driver probleem, misschien zou je eens oudere drivers van je videokaart kunnen installeren. Je vind ze op www.guru3d.com

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Zo te zien loopt 'ie vast zodra hij het beeld wilt gaan renderen oid. Speel je in Direct3D mode? Start UT in safe mode op en probeer eens te switchen naar OpenGL, misschien dat het dan wel werkt :)

En vergeet niet de laatste patch te installeren

[ Voor 6% gewijzigd door Rafe op 09-11-2003 10:38 ]

Verwijderd

De search staat ook vol met dit soort problemen... heb je toevallig logitech software geinstalleerd? Zoja, deinstalleer deze dan eens en probeer het dan nog is.

• Patrlck
Heb net maar voor de zekerheid de nieuwe patch gedownload en heel UT eraf gehaald en er weer op gezet..Deed het nog steeds niet..Heb OpelGL geprobeerd deed het ook niet.. Op me oude pc deed hij het wel dus misschien ligt het aan me videokaart ik vind het maar een beetje vaag..

Iemand nog nieuwe suggesties??

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
heb zelfde probleem, net nieuwe win2k install, ut erop, en ook deze error...

• Patrlck
Verwijderd schreef op 09 november 2003 @ 11:01:
De search staat ook vol met dit soort problemen... heb je toevallig logitech software geinstalleerd? Zoja, deinstalleer deze dan eens en probeer het dan nog is.
YESSSSSSSSSSSSSSSSSS hij doet het weer... Heb logitech software eraf gehaald van me toetsenbord en nu doet ie het ineens :S

Maar blijf het nog steeds vaag vinden want op me oude pc had ik ook logitech software erop staan maargoed nu komt er nooit meer logitech op!!!! :P

Thnx!!!! CrazyFooL can frag agian :9 >:)
Pagina: 1