Als ik probeer iets te uploaden (in dit geval met cute-FTP 4.2) slaat hij halverwege vast. Hierna geeft hij onderstaande melding:
COMMAND:> STOR Tag
150 Opening data connection for Tag.
425 Cannot open data connection (10048).
Vervolgens heb ik geprobeerd het te uploaden via IE (6.0) maar ook hier slaat hij vast. Een vriend van me (die de server beheert) meldt geen bijzonderheden aan zijn kant dus moet het probleem bij mij liggen. Ik gebruik een router maar heb die poorten (20,21) netjes open staan en hij maakt ook gewoon verbinding maar na een tijd loopt hij vast.
Ikzelf gebruik XP pro (3Ghz, 1024 Mb) en nagenoeg altijd cute ftp 4.2.
Ik heb al geprobeerd de firewall functie van mijn switchrouter (Sweex) uit te zetten maar ook dit had geen nut.
Iemand een idee?
COMMAND:> STOR Tag
150 Opening data connection for Tag.
425 Cannot open data connection (10048).
Vervolgens heb ik geprobeerd het te uploaden via IE (6.0) maar ook hier slaat hij vast. Een vriend van me (die de server beheert) meldt geen bijzonderheden aan zijn kant dus moet het probleem bij mij liggen. Ik gebruik een router maar heb die poorten (20,21) netjes open staan en hij maakt ook gewoon verbinding maar na een tijd loopt hij vast.
Ikzelf gebruik XP pro (3Ghz, 1024 Mb) en nagenoeg altijd cute ftp 4.2.
Ik heb al geprobeerd de firewall functie van mijn switchrouter (Sweex) uit te zetten maar ook dit had geen nut.
Iemand een idee?
edit:
Dit had ik al gepost maar ineens is de post weg?
Dit had ik al gepost maar ineens is de post weg?