Toon posts:

netwerk win95 & winxp

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoe maak ik een netwerk tussen een win95 pc en een winxp pc? Hij geeft een fout als ik met mijn win95 pc naar netwerkomgeving ga...

Wie weet hier de oplossing voor?

Groetjes,
Jacques |:(

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-08 18:24
Maak een netwerkdiskette aan in XP en draai dan de .exe die XP op die floppy dumpt in Win95 :).

tvw

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 november 2003 @ 03:07:
Wie weet hier de oplossing voor?
Je vorige topic even doorlezen:
BackSlash32 schreef op 08 november 2003 @ 16:54:
[...]

Jijzelf door duidelijker te zijn en te zeggen WELKE FOUT je krijgt.
Je geeft dus nog steeds niet aan welke fout je krijgt.
Verwijderd schreef op 08 november 2003 @ 18:38:
Lees jij dit nog maar eens aandachtig door: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/642065//#2.

Je laat geen enkel initiatief zien, dus gaat je topic op slot. Als je gelezen hebt over hoe je een topic moet openen mag je nog een poging wagen :)
Je laat ook niet zien wat je zoal geprobeerd hebt, wat de instellingen van beide PC's zijn etc.

Kortom: hier kunnen we weinig mee.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Xp Cd in de 98' bak stoppen.
Perform additional tasks.
Set up a home or small office network.
*klikkerdeklik*

Verwijderd

Het is dus zéker niet de bedoeling zomaar een nieuw topic te openen! Je vorige is niet voor niets op slot gegaan.

Lees de sluitmessage daar nou gewoon door, en trek je lering uit het feit dat je topicstart niet goed is. In die link die ik gaf kun je lezen over hoe je topicstart wél moet zijn.
En als er nog onduidelijkheid is lees je gewoon één of twee lopende topics in NT door, en neem je een voorbeeld aan hen.
Verwijderd schreef op 08 november 2003 @ 18:38:
Lees jij dit nog maar eens aandachtig door: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/642065//#2.

Je laat geen enkel initiatief zien, dus gaat je topic op slot. Als je gelezen hebt over hoe je een topic moet openen mag je nog een poging wagen :)

Dit topic is gesloten.