Webstats van IIS 5.0 zonder php enz,

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

• Professor_Botje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:00
Ik heb een webserver draaien gewoon de standaard van Windows 2000 Server.
Dus jep IIS 5.0 niks mer niks mender als alleen de updates :)

Nu heb ik al met google gezocht met download.com en hier op tweakers maar een "gewoon" scropt of iets dergelijks staat er niet bij ik heb uit eindelijk wel een leuk progje gevonden metatraffic Dat is wel ongeveer wat de bedoeling was alleen kan IEDEREEN de database leeg gooien :( zonder ook maar iets speciaals te hoeven doen,

nu vroeg ik mij af net als voor linux Webilizer bestaat of zoiets ook voor Windows is maar dan dus zonder PHP het logbestand van IIS word al in de root van de website gezet nu is het alleen nog het uitlezen er van in een mooi htmlletje nodig

is er iemand die zoiets heeft op zijn site? en dan echt pure IIS want als ik mu server eens opnieuw installe moet ik al zoveel meer progs installen dat als ik ook nog zoiets voor mu site moet installen vervelend word...

Intel 80486 Dx4, 100@158MHz 4x 32Mb EDO FP mem, Quantum Bigfoot 8Gb 3200RPM 256KB/cach VESA-Localbus 2Mb Tseng Labs ET4000 Windows95usb www.Professor-Botje.nl

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02-2025

SchizoDuckie

Kwaak

Na 20 minuten je text doorlezen snap ik eindelijk wat je bedoelt denk ik. (did anybody mention nederlands en interpunctie? )

[google=IIS logfile analizer] helpt je verder

Stop uploading passwords to Github!

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 19:26
Of bekijk dit topic eventjes. Heb je de search gebruikt?

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

• Professor_Botje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:00
Maar al die dingen zijn geen "webbased" log analizers dus dat je naar een html bestandje kan gaan en dat daar een grafiekje ingezet word bv.

Die sttandaard "windows venster" progs zijn er igdd in overvloeden,

Intel 80486 Dx4, 100@158MHz 4x 32Mb EDO FP mem, Quantum Bigfoot 8Gb 3200RPM 256KB/cach VESA-Localbus 2Mb Tseng Labs ET4000 Windows95usb www.Professor-Botje.nl

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:02

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik kan weinig wijs maken uit je topic, ik kan je aanraden om wat meer leestekens te gebruiken.

Maar ik weet wel dat je topic niet in P&W thuis hoort, want het heeft weinig met programming te maken

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Dit topic is gesloten.