"I sit in my room and imagine the future."
Daar heb je gelijk in TheeBoon, in welk forum was dat ook alweer, ohja, het onzin forum!Op woensdag 06 december 2000 19:39 schreef Theeboon het volgende:
nou uuh in 't verleden waren er hele topics gewijdt aan vrouwen en die liepen wel over de 10 meg...
Niet dat ik het erg vind, als het mij te gek wordt heb ik nog altijd een 'backspace-toets' of 'back' in m'n browser..
Het gaat me niet zozeer om de hoeveelheid kb's, maar meer over de content van het artikel, content 0Op woensdag 06 december 2000 19:43 schreef Obi het volgende:
Nou, als ik de "screenshots" topic open in SG zie ik heel snel m'n vrije ramgeheugen van 185MB naar 0MB sprinten (statbar)...
Niet dat ik het erg vind, als het mij te gek wordt heb ik nog altijd een 'backspace-toets' of 'back' in m'n browser..
Verwijderd
Heb je ergens gehoord dat er een vacature voor Adje vrijkomt ofzo:?
Oftewel: Je kunt het ook overdrijven!
Verwijderd
http://gathering.tweakers.net/postreply.php?topic=83349
vinden jullie dat ook normaal?
Verwijderd
voor fat-aars-sjaak: Mijn vriendje vindt je ineens erg aardig en bedankt je voor de mooie plaatjes
Verwijderd
en zo krijgt fat-aars de aandacht waar ie zo om zit te schreeuwenOp woensdag 06 december 2000 20:58 schreef Llewella het volgende:
voor fat-aars-sjaak: Mijn vriendje vindt je ineens erg aardig en bedankt je voor de mooie plaatjes
Verwijderd
Vervolgens stopt ie ook nog eens achter elke post een foto die niet thuis hoort in het dpc-forum.
En dan vind ik dat zo'n iemand om aandacht vraagt ja
Als je een topic binnengaat dat heet : "Post hier je desktop!" dan weet je waar je aan toe bent als modemgebruiker. In dit geval is het volstrekt niet duidelijk.
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Verwijderd
Fat-Aars-Sjaak hoeft niet te schreeuwen om aandacht bij mij, krijgt ie toch welOp woensdag 06 december 2000 21:02 schreef [BoerQ] het volgende:
[..]
en zo krijgt fat-aars de aandacht waar ie zo om zit te schreeuwen
Maar er waren er wel meer melig gisteravond zoals ik heb begrepen...
Neemt niet weg, mooie dames horen idd niet in dpc thuis, naja behalve ik dan en de andere dames die er komen
Verwijderd
Echt waar?Op woensdag 06 december 2000 19:39 schreef Theeboon het volgende:
nou uuh in 't verleden waren er hele topics gewijdt aan vrouwen en die liepen wel over de 10 meg...
No offense, maar als jullie vinden dat ik zeiken wil ik graag van jullie weten wat de volgende dingen te zoeken hebben in SG:
1. Wallpapers
2. Desktop-Screenshot
3. Mooie vrouwen
4. Desperate tweakers op zoek naar een vrouw
5. Spammers, voor wat dan ook (seti bijv)
Tja, deze post is het eigenlijk niet waard om op te reageren.Op woensdag 06 december 2000 20:30 schreef ELANAZ het volgende:
Hmz...Iedere keer als ik in LA kom heb je weer iets nieuws gevonden...
Heb je ergens gehoord dat er een vacature voor Adje vrijkomt ofzo:?
Oftewel: Je kunt het ook overdrijven!
Blijkbaar is de tendens op GoT dat mensen die zich proberen in te zetten voor de "leefbaarheid" van de fora afgezeken dienen te worden.
Dit geldt zowel voor adjes, modjes als gebruikers, trieste ontwikkeling
Ik zat hier al voordat er een onzin forum was en heb ondertussen 1229 'serieuze' posts, niet dat dat iets zou moeten uitmaken maar ach...
Maakt niks uit, zo bedoelde ik het niet.Op donderdag 07 december 2000 11:30 schreef Theeboon het volgende:
Wat maakt 't uit dat we in het Onzin forum zaten?
Maar het valt me op dat sommige mensen die praktisch alleen daar zaten zich nu behoorlijk opwinden over de ietwat strengere moderatie van de overige forums. (that's all, voor de rest, ik zat zelf ook weleens op het onzin forum hoor
Op het nieuwe Onzin komen we nog vrouwen te kort...
Vooral kleine zusjes van Adjes...
Wie helpt...
| Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |
Verwijderd
Zoals Ricky-boy bv.(no offense;))
jaa, maar ze zijn nu niet meer zo tolerant..Op donderdag 07 december 2000 16:26 schreef hardscarf het volgende:
Overigens waren er voor dat OF bestond ook al genoeg "mooie vrouwen" topics te vinden in SG waaraan ook de Adjes meededen.
Zoals Ricky-boy bv.(no offense;))
| Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |
zie aangepaste quote voor mijn meningOp donderdag 07 december 2000 10:08 schreef DSmarty het volgende:
No offense, maar als jullie vinden dat ik zeiken wil ik graag van jullie weten wat de volgende dingen te zoeken hebben in SG:
1. Wallpapers - Wel, naar mijn mening vallen wallpapers wel degelijk onder ALGEMENE stuff...
2. Desktop-Screenshot - Twijfelgeval, neigt naar niet
3. Mooie vrouwen - WelWaar anders? > Mooie vrouwens zijn toch geen ONZIN
4. Desperate tweakers op zoek naar een vrouw - Nee
5. Spammers, voor wat dan ook (seti bijv) - Nee
Ik reageer meestal niet maar nu kan ik het echt niet laten.
Zo lang ik hier al kom op GoT (en dat is langer als jij) is er in SG altijd wel een topic te vinden over mooi vrouwen.
Er is daar nooit moeilijk over gedaan. Ik vind dat dit ook moet kunnen. Wat boeit de tweaker het meest naast computers... idd, Vrouwen (en voor sommige auto's i guess
En waar hoort deze onderwerp dan thuis... idd, SG.
hou je commentaar op posts OBJECTIEF, en niet SUBJECTIEf wat je nu dus doet.
Als er zoiets in Harde waren was gepost, had ik je gelijk gegeven, want dat hoort daar niet.
Maar wat hoort in SG is altijd nog gebasseerd (grotendeels, onzin nagelaten) op meningen. En wat jou mening is interreseert ons niet. Anders krijg je ook niet zoveel reacties.
PS. ik ben geen OF- poster als je dat weer wlit zeggen.
Never argue with a fool, he'll take you down to his level and beat you with experience...
Verwijderd
ff serieus, soms kan je te ver gaan DS
met je gezeur over topics
Verwijderd
lol thnx maar effe jezus mag je gvd tegenwoordig geen dingen posten stomme schnor you make me sick !Op woensdag 06 december 2000 20:58 schreef Llewella het volgende:
Ik had het kunne weten... wordt net bestookt met mooie dames over icq...
en llewella nog meer plaatjes ??
AngryAngel, wat heeft dit te maken met "wie is er langer op het forum" opmerkingen?
Zo kan ik ook de bal terugkaatsten, relatief gezien ben ik 10x zo actief op het forum.
Tevens probeer ik zo objectief mogelijk commentaar ergens op te geven, met als rode draad door het hele verhaal de FAQ.
Dat mijn mening jou niets interesseert (en gemakshalve spreek jij maar meteen over iedereen, iets wat aangeeft hoe "open" jij staat voor andermans meningen) is niet mijn probleem maar het jouwe.
Onthoud goed, ik sluit geen topics, ik geef alleen aan wanneer ik denk dat een topic ergens niet thuishoort, de mod's kunnen ook niet elke topic volgen, bovendien gaan de mod's niet alles blind sluiten wat ik hier aangeef. In sommige gevallen heb ik ook ietwat te snel om een slotje gevraagd of een andere interpretatie gehanteerd, maar 100% objectief is niemand, daar hebben we een moderator systeem voor ontworpen.
Waar jij de suggestie vandaan haalt dat ik iedereen die iets post dat niet ergens thuishoort een "Onzinner" noem weet ik niet, maar ik denk dat dat een vrije fantasie van jou is.
Voor Sjaak en nog wat anderen geldt dat ze allebei gewoon moedwillig de boel proberen te dissen en op te fokken, hun commentaar is niet voorzien van enig argument en dient derhalve geen enkel doel.
Hier wil ik het ook eigenlijk bij laten.
typo + edit (verkeerde naam ingetypt)
Verwijderd
part time disser presentOp donderdag 07 december 2000 18:35 schreef DSmarty het volgende:
Wat zijn we weer heerlijk kinderachtig
AngryAngel, wat heeft dit te maken met "wie is er langer op het forum" opmerkingen?
Zo kan ik ook de bal terugkaatsten, relatief gezien ben ik 10x zo actief op het forum.
Tevens probeer ik zo objectief mogelijk commentaar ergens op te geven, met als rode draad door het hele verhaal de FAQ.
Dat mijn mening jou niets interesseert (en gemakshalve spreek jij maar meteen over iedereen, iets wat aangeeft hoe "open" jij staat voor andermans meningen) is niet mijn probleem maar het jouwe.
Onthoud goed, ik sluit geen topics, ik geef alleen aan wanneer ik denk dat een topic ergens niet thuishoort, de mod's kunnen ook niet elke topic volgen, bovendien gaan de mod's niet alles blind sluiten wat ik hier aangeef. In sommige gevallen heb ik ook ietwat te snel om een slotje gevraagd of een andere interpretatie gehanteerd, maar 100% objectief is niemand, daar hebben we een moderator systeem voor ontworpen.
Waar jij de suggestie vandaan haalt dat ik iedereen die iets post dat niet ergens thuishoort een "Onzinner" noem weet ik niet, maar ik denk dat dat een vrije fantasie van jou is.
Voor MoJo en Sjaak geldt dat ze allebei gewoon moedwillig de boel proberen te dissen en op te fokken, hun commentaar is niet voorzien van enig argument en dient derhalve geen enkel doel.
Hier wil ik het ook eigenlijk bij laten.
edit:
typo
Verwijderd
haha de 10MB playboy poster himselfOp donderdag 07 december 2000 09:19 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Echt waar?
Verwijderd
dat waren nog eens tijden !Op donderdag 07 december 2000 19:35 schreef MuNKeY het volgende:
[..]
haha de 10MB playboy poster himself