Vrouwenplaatjes van 200K in SG???

Pagina: 1
Acties:

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/83296

Lijkt me niet helemaal de bedoeling :(

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 08:48

Theeboon

theebonen bestaan!

nou uuh in 't verleden waren er hele topics gewijdt aan vrouwen en die liepen wel over de 10 meg... :?

"I sit in my room and imagine the future."

• DSmarty
  • Niet online
Op woensdag 06 december 2000 19:39 schreef Theeboon het volgende:
nou uuh in 't verleden waren er hele topics gewijdt aan vrouwen en die liepen wel over de 10 meg... :?
Daar heb je gelijk in TheeBoon, in welk forum was dat ook alweer, ohja, het onzin forum!

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-12-2025

Obi

Nou, als ik de "screenshots" topic open in SG zie ik heel snel m'n vrije ramgeheugen van 185MB naar 0MB sprinten (statbar)...

Niet dat ik het erg vind, als het mij te gek wordt heb ik nog altijd een 'backspace-toets' of 'back' in m'n browser..

• DSmarty
  • Niet online
Op woensdag 06 december 2000 19:43 schreef Obi het volgende:
Nou, als ik de "screenshots" topic open in SG zie ik heel snel m'n vrije ramgeheugen van 185MB naar 0MB sprinten (statbar)...

Niet dat ik het erg vind, als het mij te gek wordt heb ik nog altijd een 'backspace-toets' of 'back' in m'n browser..
Het gaat me niet zozeer om de hoeveelheid kb's, maar meer over de content van het artikel, content 0

• Theeboon

Theeboon

theebonen bestaan!

Nee niet eens, die topics kwamen altijd voor in SG......

Verwijderd

zeikerd.

als je het niet bevalt kijk je er toch niet naar?
Simpel zat lijkt me

Verwijderd

Background screenies = content 0

En die mag wel :?

Verwijderd

Hmz...Iedere keer als ik in LA kom heb je weer iets nieuws gevonden...

Heb je ergens gehoord dat er een vacature voor Adje vrijkomt ofzo:?

Oftewel: Je kunt het ook overdrijven!

Verwijderd

DSmarty, no offence, maar jij gaat echt bij het minste geringste piepen hier op LA.

Verwijderd

die gast is nu ook met z'n plaatjes bezig in het dpc-forum:
http://gathering.tweakers.net/postreply.php?topic=83349

vinden jullie dat ook normaal?

Verwijderd

Ik had het kunne weten... wordt net bestookt met mooie dames over icq...

voor fat-aars-sjaak: Mijn vriendje vindt je ineens erg aardig en bedankt je voor de mooie plaatjes ;)

Verwijderd

Op woensdag 06 december 2000 20:58 schreef Llewella het volgende:
voor fat-aars-sjaak: Mijn vriendje vindt je ineens erg aardig en bedankt je voor de mooie plaatjes ;)
en zo krijgt fat-aars de aandacht waar ie zo om zit te schreeuwen :(

• Theeboon

Theeboon

theebonen bestaan!

Pff doe ff normaal Boer.

Verwijderd

Hij stelt ten eerste een hele domme vraag.
Vervolgens stopt ie ook nog eens achter elke post een foto die niet thuis hoort in het dpc-forum.
En dan vind ik dat zo'n iemand om aandacht vraagt ja :r

• 0rbit
  • Laatst online: 18-03-2021
Het probleem met die draad (De DPC-draad van hem, wel te verstaan) is dat hij plaatjes post die niet relevant zijn voor het topic. Volstrekt overbodig dus.

Als je een topic binnengaat dat heet : "Post hier je desktop!" dan weet je waar je aan toe bent als modemgebruiker. In dit geval is het volstrekt niet duidelijk.

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Verwijderd

Op woensdag 06 december 2000 21:02 schreef [BoerQ] het volgende:

[..]
en zo krijgt fat-aars de aandacht waar ie zo om zit te schreeuwen :(
Fat-Aars-Sjaak hoeft niet te schreeuwen om aandacht bij mij, krijgt ie toch wel :) Het is mijn inet-vriendje immers, toch!? :)

Maar er waren er wel meer melig gisteravond zoals ik heb begrepen...

Neemt niet weg, mooie dames horen idd niet in dpc thuis, naja behalve ik dan en de andere dames die er komen ;)

Verwijderd

Op woensdag 06 december 2000 19:39 schreef Theeboon het volgende:
Echt waar? >:)

• DSmarty
  • Niet online
Aan de nicknames te zien in deze thread zijn alle mensen die vinden dat ik "loop te zeiken" ex-onzinners.

No offense, maar als jullie vinden dat ik zeiken wil ik graag van jullie weten wat de volgende dingen te zoeken hebben in SG:
1. Wallpapers
2. Desktop-Screenshot
3. Mooie vrouwen
4. Desperate tweakers op zoek naar een vrouw
5. Spammers, voor wat dan ook (seti bijv)

:?

• DSmarty
  • Niet online
Op woensdag 06 december 2000 20:30 schreef ELANAZ het volgende:
Hmz...Iedere keer als ik in LA kom heb je weer iets nieuws gevonden...

Heb je ergens gehoord dat er een vacature voor Adje vrijkomt ofzo:?

Oftewel: Je kunt het ook overdrijven!
Tja, deze post is het eigenlijk niet waard om op te reageren.

Blijkbaar is de tendens op GoT dat mensen die zich proberen in te zetten voor de "leefbaarheid" van de fora afgezeken dienen te worden.
Dit geldt zowel voor adjes, modjes als gebruikers, trieste ontwikkeling :(

• Theeboon

Theeboon

theebonen bestaan!

Wat maakt 't uit dat we in het Onzin forum zaten?

Ik zat hier al voordat er een onzin forum was en heb ondertussen 1229 'serieuze' posts, niet dat dat iets zou moeten uitmaken maar ach...

• DSmarty
  • Niet online
Op donderdag 07 december 2000 11:30 schreef Theeboon het volgende:
Wat maakt 't uit dat we in het Onzin forum zaten?
Maakt niks uit, zo bedoelde ik het niet.
Maar het valt me op dat sommige mensen die praktisch alleen daar zaten zich nu behoorlijk opwinden over de ietwat strengere moderatie van de overige forums. (that's all, voor de rest, ik zat zelf ook weleens op het onzin forum hoor ;) )

• Savages
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-02 23:56
Jammie... :9~

Op het nieuwe Onzin komen we nog vrouwen te kort... :P
Vooral kleine zusjes van Adjes... >:)

Wie helpt... :? :Z :?

| Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |

Verwijderd

Overigens waren er voor dat OF bestond ook al genoeg "mooie vrouwen" topics te vinden in SG waaraan ook de Adjes meededen.
Zoals Ricky-boy bv.(no offense;))

• Savages
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-02 23:56
Op donderdag 07 december 2000 16:26 schreef hardscarf het volgende:
Overigens waren er voor dat OF bestond ook al genoeg "mooie vrouwen" topics te vinden in SG waaraan ook de Adjes meededen.
Zoals Ricky-boy bv.(no offense;))
jaa, maar ze zijn nu niet meer zo tolerant.. ;(... en ze worden ook een dag je ouder :o

| Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op donderdag 07 december 2000 10:08 schreef DSmarty het volgende:
No offense, maar als jullie vinden dat ik zeiken wil ik graag van jullie weten wat de volgende dingen te zoeken hebben in SG:
1. Wallpapers - Wel, naar mijn mening vallen wallpapers wel degelijk onder ALGEMENE stuff...
2. Desktop-Screenshot - Twijfelgeval, neigt naar niet
3. Mooie vrouwen - Wel :9~ Waar anders? > Mooie vrouwens zijn toch geen ONZIN >:)
4. Desperate tweakers op zoek naar een vrouw - Nee
5. Spammers, voor wat dan ook (seti bijv) - Nee
zie aangepaste quote voor mijn mening

• AngryAngel
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-02 07:40

AngryAngel

Veni Vidi Vici

Jezus DSmarty, je moet eens niet zo zeiken.
Ik reageer meestal niet maar nu kan ik het echt niet laten.
Zo lang ik hier al kom op GoT (en dat is langer als jij) is er in SG altijd wel een topic te vinden over mooi vrouwen.
Er is daar nooit moeilijk over gedaan. Ik vind dat dit ook moet kunnen. Wat boeit de tweaker het meest naast computers... idd, Vrouwen (en voor sommige auto's i guess :)).
En waar hoort deze onderwerp dan thuis... idd, SG.
hou je commentaar op posts OBJECTIEF, en niet SUBJECTIEf wat je nu dus doet.
Als er zoiets in Harde waren was gepost, had ik je gelijk gegeven, want dat hoort daar niet.
Maar wat hoort in SG is altijd nog gebasseerd (grotendeels, onzin nagelaten) op meningen. En wat jou mening is interreseert ons niet. Anders krijg je ook niet zoveel reacties.

PS. ik ben geen OF- poster als je dat weer wlit zeggen.

Never argue with a fool, he'll take you down to his level and beat you with experience...

Verwijderd

[grapje mode]Kan ik hier uit opmaken dat DSmarty homo is?[/grapje mode]

ff serieus, soms kan je te ver gaan DS
met je gezeur over topics

Verwijderd

Op woensdag 06 december 2000 20:58 schreef Llewella het volgende:
Ik had het kunne weten... wordt net bestookt met mooie dames over icq...

lol thnx maar effe jezus mag je gvd tegenwoordig geen dingen posten stomme schnor you make me sick ! :r

en llewella nog meer plaatjes ??

Verwijderd

Ja, wildhagen en desmartie maken het ons wel leuk.

• DSmarty
  • Niet online
Wat zijn we weer heerlijk kinderachtig :(

AngryAngel, wat heeft dit te maken met "wie is er langer op het forum" opmerkingen?
Zo kan ik ook de bal terugkaatsten, relatief gezien ben ik 10x zo actief op het forum.

Tevens probeer ik zo objectief mogelijk commentaar ergens op te geven, met als rode draad door het hele verhaal de FAQ.

Dat mijn mening jou niets interesseert (en gemakshalve spreek jij maar meteen over iedereen, iets wat aangeeft hoe "open" jij staat voor andermans meningen) is niet mijn probleem maar het jouwe.
Onthoud goed, ik sluit geen topics, ik geef alleen aan wanneer ik denk dat een topic ergens niet thuishoort, de mod's kunnen ook niet elke topic volgen, bovendien gaan de mod's niet alles blind sluiten wat ik hier aangeef. In sommige gevallen heb ik ook ietwat te snel om een slotje gevraagd of een andere interpretatie gehanteerd, maar 100% objectief is niemand, daar hebben we een moderator systeem voor ontworpen.

Waar jij de suggestie vandaan haalt dat ik iedereen die iets post dat niet ergens thuishoort een "Onzinner" noem weet ik niet, maar ik denk dat dat een vrije fantasie van jou is.

Voor Sjaak en nog wat anderen geldt dat ze allebei gewoon moedwillig de boel proberen te dissen en op te fokken, hun commentaar is niet voorzien van enig argument en dient derhalve geen enkel doel.

Hier wil ik het ook eigenlijk bij laten.

edit:
typo + edit (verkeerde naam ingetypt)

Verwijderd

Op donderdag 07 december 2000 18:35 schreef DSmarty het volgende:
Wat zijn we weer heerlijk kinderachtig :(

AngryAngel, wat heeft dit te maken met "wie is er langer op het forum" opmerkingen?
Zo kan ik ook de bal terugkaatsten, relatief gezien ben ik 10x zo actief op het forum.

Tevens probeer ik zo objectief mogelijk commentaar ergens op te geven, met als rode draad door het hele verhaal de FAQ.

Dat mijn mening jou niets interesseert (en gemakshalve spreek jij maar meteen over iedereen, iets wat aangeeft hoe "open" jij staat voor andermans meningen) is niet mijn probleem maar het jouwe.
Onthoud goed, ik sluit geen topics, ik geef alleen aan wanneer ik denk dat een topic ergens niet thuishoort, de mod's kunnen ook niet elke topic volgen, bovendien gaan de mod's niet alles blind sluiten wat ik hier aangeef. In sommige gevallen heb ik ook ietwat te snel om een slotje gevraagd of een andere interpretatie gehanteerd, maar 100% objectief is niemand, daar hebben we een moderator systeem voor ontworpen.

Waar jij de suggestie vandaan haalt dat ik iedereen die iets post dat niet ergens thuishoort een "Onzinner" noem weet ik niet, maar ik denk dat dat een vrije fantasie van jou is.

Voor MoJo en Sjaak geldt dat ze allebei gewoon moedwillig de boel proberen te dissen en op te fokken, hun commentaar is niet voorzien van enig argument en dient derhalve geen enkel doel.

Hier wil ik het ook eigenlijk bij laten.

edit:
typo
part time disser present

Verwijderd

Op donderdag 07 december 2000 09:19 schreef HlpDsK het volgende:

[..]
Echt waar? >:)
haha de 10MB playboy poster himself

Verwijderd

Op donderdag 07 december 2000 19:35 schreef MuNKeY het volgende:

[..]
haha de 10MB playboy poster himself