FXP Transfers gaan te langzaam

Pagina: 1
Acties:

• dj_tjerk
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-03 15:46
Mijn FXP Transfers gaan te langzaam, om precies te zijn.. gaan ze meestal net iets onder mijn max uploadsnelheid.. voor de snelheidsverhoging van KPN (voor mij van 768/128 --> 1024/320) ging FXP'en ongeveer met 11 kB/s en na de snelheidsverhoging met 28 kB/s.. Nu heb ik met een scriptje in mIRC getest of die FXP transfers via mijn pc gaan... Blijkt te zijn dat mijn total bandwith tijdens een FXP transfer die volgens de ontvanger met 28 kB/s gaat (ik kan ongeveer 33 in praktijk.. ) zelfs 0,0 kB/s is... dus het gaat niet via mijn pc.... ik weet wel zeker... (nouja.. bijna dan.. :) ) dat de FXP transfer als die door iemand anders gedaan zou worden.. wel met de maximaal haalbare snelheid zou gaan..
Als FXP proggie gebruik ik FlashFXP, maar ik heb voor de zekerheid ook IglooFTP Pro gebruikt om te kijken of het niet aan FlashFXP lag...
Mijn vraag is dus... waarom gaan de FXP Transfers bij mij zo langzaam..

Verwijderd

Het protocol is FTP. FlashFXP is software, FXP an sich bestaat niet :)

• ArjanC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 17:16
FXP transfer is toch een server naar server transfer ? dan bestaat het wel :)

• RAJH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Niet helemaal correct JSS -> FXP ;)

FXP gaat niet via jou pc, dus je maximale upload heeft er normaal gesproken niets mee te maken aangezien het een site to site transfer is. Alleen als je vanaf je eigen (locale) ftp zou fxpen maakt je eigen upload iets uit.

Is de sourcehost wel snel genoeg?

• dj_tjerk
hmmm... nou gaan mensen dus denken dat ik niet snel genoeg download van een ftp server.... ik zou maar FXP Transfers gaan te langzaam laten staan hoor.. en btw.. FXP bestaat wel.. file exchange protocol.. (vreemd.. met google zoeken vind ik iets van.. Foreign Exchange Protocol ... ach.. het is iig iets.. )

Verwijderd

Okeej, je hebt gelijk :) /me dacht dat echt dat het over FTP ging :X

Title hergechanged 8)7

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2003 01:02 ]

• dj_tjerk
ehh.. Ja RAJH... de source is snel genoeg... 100 Mbit lijkt me iig sneller kunnen dan 25 kB/s

[ Voor 4% gewijzigd door dj_tjerk op 09-11-2003 12:05 ]

Pagina: 1