Dell Latitude C640: DVD burner?

Pagina: 1
Acties:

• siebrand
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-02 09:17

siebrand

Oops... typo

Topicstarter
Ik heb een beetje lopen rondzoeken op het net omdat ik in mijn Dell Latitude C640 eigenlijk een DVD brander wil. Ik heb niet echt een duidelijk antwoord kunnen vinden op de volgende vragen:

- kan het? (Dell zegt van niet, maar in Engeland en de VS worden ze wel verkocht)
- welke? (in Nederland)
- waar te koop? (in Nederland)

Zoals gezegd heb ik in NL nog niets kunnen vinden en hoop ik door hier te posten een antwoord te vinden.

Aangepast: ik had 'CD brander' in plaats van 'DVD brander' in de tekst gezet.

[ Voor 9% gewijzigd door siebrand op 09-11-2003 10:45 ]

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:30
Kort en bondig antwoord op je eerste vraag; ja het kan.
Voor een goedkope oplossing zie mijn topic
Slimline CD-rw/DVD combo drives waar te koop?
Deze past ook in de C610/C640/C800 etc. etc. omdat de mediabay bij de Cxxx universeel is. Probleem is alleen waar haal je de slimline brander vandaan. Ik heb uiteindelijk gekeken voor laptops van de wat onbekendere merken die je helemaal kan aanpassen naar wens. Die winkels kunnen meestal de spelers ook los leveren, maar makkelijk zal het niet worden en je zal ze zeker niet zo 1,2,3 op een prijslijst vinden.

[ Voor 37% gewijzigd door PROnline op 09-11-2003 02:00 ]

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:32

rik

Mijn Acer Travelmate 632LC bevat dezelfde Sony 810 DVD/CDRW als die in het gelinkte topic wordt aangehaald. Misschien kan je bij hen informeren? Ze zitten in Den Bosch en zijn meestal niet zo heel moeilijk,

• siebrand
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-02 09:17

siebrand

Oops... typo

Topicstarter
Hartelijk dank aan rik en PRonline voor de antwoorden. Bij het nog een keer nalezen van mijn startpost kwam ik tot de ontdekking dat mijn startpost een tikfout bevatte. Ik schreef in de tekst CD brander in plaats van DVD brander - ik heb nl. al een originele Dell CD brander (Samsung SN-324B) in mijn laptop.

Ik zoek dus een DVD brander voor in de Dell Latitude Cxxx.

Verandert dat iets aan de antwoorden die jullie hebben gegeven?

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:30
Nee, het formaat voor laptops is Slimline. Dat is je trefwoord waarmee je moet gaan zoeken.
voor een aantal modellen zie http://www.esbuy.com/sldvdre.html