Erg hard vechten voor modpoints

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-08 21:38
Sindsdat het nieuwe tweakotine script in werking is getreden en hier vandaan de modpoints worden berekend, is het voor mij onmogelijk om een beetje fatsoenlijke hoeveelheid modpoints binnen te halen. Vandaag, bijna 3 uur lang T.net verdeeld over het einde van de middag en einde van de avond levert mij een schammele 16 modpoints op, terwijl ik daarbij ook nog 6 keer gereageerds heb vandaag.
Ik vraga me dus af opf dat dit de bedoeling was... :/

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-10 18:32
Ik vind het krijgen/kwijtraken van modpoints overigens erg vreemd verlopen de laatste tijd. Soms heb ik 200 punten, waarna ik ineens nog maar 100 punten over heb. Na een paar dagen gelden je oude modpunten natuurlijk niet meer, maar in ÊÊn dag 100 punten verliezen kan volgens mij niet.

Als ik een stuk of 5 replies beoordeel dan heb ik een tijdje daarna ook ineens weer 30/40 punten meer. Ik heb nooit zoveel gesnapt van de manier waarop je modpunten toegewezen kreeg, maar dit maakt het er allemaal niet veel duidelijker op :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
Er is hier een bepaalde berekening voor, het verschilt per dagdeel hoeveel je krjgt voor x aantal pageviews. Daarbij krijg je bijtelling als je extra karmapunten hebt gescored etc.

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:48

botoo

💀 too old to die young

* botoo weet toevallig dat opperhoofd * KeX dat (na overleg met * Femme ) in enkele volzinnen duidelijk uit kan leggen.
:*)

toch?

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
botoo schreef op 09 november 2003 @ 14:14:
* botoo weet toevallig dat opperhoofd * KeX dat (na overleg met * Femme ) in enkele volzinnen duidelijk uit kan leggen.

toch?
Zou erg fijn zijn, heb nu eindelijk wel 59 punten binnen voor vandaag maar heb daarvoor vanaf vanochtend tot nu oude .plan moeten bekijken, columns lezen, meuktracker volledig doorgespit. Na dat 2× doen gaat dat vervelen :+

- Giphart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

botoo schreef op 09 november 2003 @ 14:14:

toch?
uh? :?

Nee. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Wishfull thinking heet dat blijkbaar 8)7

Iig doelde ik op info die hier en hier staat.
Niet een direct antwoord maar wel de oorzaak, en de reden waarom, van je modvoorraad.
Pageviews van de frontpage tellen vanaf nu niet meer mee voor tweakotine en modpunten.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
Ik heb dat topic al eerder gezien mar ik vind dat er een middenweg gezocht moet worden. Ik krijg op een dag als vandaag vrijwel geen modpoints meer omdat ik nu pas in staat ben in te loggen op de FP. Ik heb alle tijd en ruimte om modpoints te vergeven maar er is gewoon een tekort. En ik denk dat een hoop actievere modders dat hebben. Ik ga nu bewust sparen zodat ik van de week een middag kan gaan modden, dat lijkt mij niet echt de bedoeling...

- Giphart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Alex de Groot schreef op 10 november 2003 @ 13:32:
Ik heb dat topic al eerder gezien mar ik vind dat er een middenweg gezocht moet worden. Ik krijg op een dag als vandaag vrijwel geen modpoints meer omdat ik nu pas in staat ben in te loggen op de FP. Ik heb alle tijd en ruimte om modpoints te vergeven maar er is gewoon een tekort. En ik denk dat een hoop actievere modders dat hebben. Ik ga nu bewust sparen zodat ik van de week een middag kan gaan modden, dat lijkt mij niet echt de bedoeling...
Genoteerd,
word vervolgd . . .

edit:

Ik krijg de gegevens niet zo 1,2,3 uit de DB, kan je een screendump van je modoverzicht laten zien?

[ Voor 10% gewijzigd door botoo op 10-11-2003 15:35 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik heb er ook al last van. Na een week afwezigheid heb ik nu helemaal geen puntjes meer.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Na een week afwezigheid zou dat ook bij de anderen zo moeten zijn? Afgezien daarvan zou je als LM nog redelijk wat modpunten moeten genereren eigenlijk. :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Niet online
(overleden)
Ik heb voor vandaag wel pageviews, maar geen modpoints. Ik krijg toch de indruk dat er iets niet goed zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
Afbeeldingslocatie: http://files.gameone.nl/alex/tweakers9.jpg

Gister heb ik met echt gigantisch veel pageviews en stuk of 5 reacties de 65 punten gehaald, maar het duurde tot een uurtje of 5 voordat ik er 60 had.

Inmiddels zit ik met 4 uur surfen op 11 modpoints...

- Giphart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Laatst online: 04-07 23:57
Ook hier slaat de modpunt-droogte toe, met een erg rare telling. Ik krijg gewoon geen modpunten meer, met uitzondering van opeens 60 puntjes gisteren die ik dr vandaag weer moeiteloos doorheen heb gejaagd. De gigantische afname (vroeger altijd 600 per dag) kan gedeeltelijk verklaard worden door mijn erg lage tweakotine (meeste hits kwamen van de FP), maar dat zou weer ongeveer gecompenseerd moeten worden dankzij mijn LM-schap. Ik heb geen 600 punten per dag nodig, maar 60 per week is IMO te weinig. :(

[edit]

DagModpuntenModeratiesOngebruikt
Dinsdag 4 november000
Vrijdag 7 november000
Zaterdag 8 november800
Zondag 9 november6000
Maandag 10 november0680
Totaal68680

[ Voor 90% gewijzigd door Netman768 op 10-11-2003 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
ik zou zeggen: get a life :D
Als je je om dingen als deze al zo druk kunt maken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
M0rpheus schreef op 10 november 2003 @ 19:45:
offtopic:
Sommige mensen vinden het leuk om te moddereren, sommige vinden GoT leuk, anderen plaatsen graga reacties op de Frontpage en sommige mensen hebben hobbies buiten hun computer om, wat mij betreft allemala goed :+

- Giphart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Laatst online: 04-07 23:57
M0rpheus schreef op 10 november 2003 @ 19:45:
Jij kent duidelijk de frustratie van een fout gemoddereerde reactie en geen modpunten om dr wat aan te doen nog niet. Ik ben niet meer gewend om naar een pagina zonder mod-boxjes te kijken :P

Misschien dat ik m'n oude tweakotine-generator maar weer eens uit de kast moet halen en poorten naar Linux. 't ding heeft me voor de komst van de LM goed gediend :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Je bedoelt zeker deze: :+

[ Voor 43% gewijzigd door Robin op 11-08-2020 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Niet online
(overleden)
Ik krijg toch echt de indruk dat er meer is veranderd dan dat alleen de FP-views niet meer meetellen. De huidige puntenschaarste is wel heel opvallend. Nadeel is natuurlijk de volle modqueue, want de mensen hebben simpelweg geen punten meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Ik vind het ook erg vreemd, ik begin nu ook echt krap te zitten mede omdat ik dit weekend eruit heb gelegen wegens een serieus virus (xs4all nam het wat al te serieus en dacht mijn complete verbinding er maar om uit te moeten gooien, allemaal prima maar als de helpdesk dan zaterdagmiddag de telefoon niet opneemt om het weer recht te breien zit ik wel het hele weekend zonder I-net :( )

Maar ik ga er nu eens flink tegen aan ik wil met trots kunnen zeggen dat ik als LM door mijn punten ben heengekomen, want onder normale omstandigheden kan dat helemaal niet (of wel Teckna? :P)

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Ze waren net op :P maar zojuist er weer 97 bijgehad dus ik ben wel erg benieuwd waar dat nieuwe systeem op gestoeld is :)

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

* Delerium heeft inmiddels ook een chronisch tekort

Vroegah haalde ik met gewoon slurfen voldoende binnen, altijd 2 tot 300 puntjes klaarliggen. Nu sta ik droog met slechts 5 punten.

Kan er niet iets teruggedraaid worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaDaNo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-04-2023
Vroeger haalde ik met normaal tweakers.net bezoeken toch wel een modpoint of 100.
Nu is mijn record misschien nog 5 ofzo.. Ik wil modden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Ik heb eens gemaild en gevraagd of er iets anders veranderd is en wat er aan te doen valt. Het is dus ff wachten op antwoord. :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ik heb ook bijna geen modpunten meer. Blijkbaar wordt je 'gestraft' als je maar op weinig onderwerpen input wenst te geven. Het zal allemaal wel, als ik niet meer kan modden, kan ik altijd nog gewoon reageren. Dat is voor mij het belangrijkste van de FP (al is een hoog gemodde eigen reactie altijd fijn :) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
m.m schreef op 10 november 2003 @ 21:15:

Maar ik ga er nu eens flink tegen aan ik wil met trots kunnen zeggen dat ik als LM door mijn punten ben heengekomen, want onder normale omstandigheden kan dat helemaal niet (of wel Teckna? :P)
:X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06-10 13:19

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het enige waar iets aan veranderd is, is de tweakotine telling. Die is juist (er wordt tweakotine verzameld voor nacht, middag, ochtend en avond). Ik heb zonet wat aanpassingen gemaakt die ervoor zou moeten zorgen dat er ongeveer drie keer zoveel modpunten verdeeld gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Femme schreef op 12 november 2003 @ 00:07:
Ik heb zonet wat aanpassingen gemaakt die ervoor zou moeten zorgen dat er ongeveer drie keer zoveel modpunten verdeeld gaan worden.
Volgens mij krijgen LM's nu met een factor 30 o.i.d. hun mod-zak gevuld?
Op zich niet ernstig, want de 'normale' LM'er krijgt z'n puntjes (onder normale omstandigheden) toch niet op.

iig kunnen de veulmodders weer aan de bak :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Hmm, is aangepast, ik heb weer puntjes :) Zie ook plan: Juli - november 2003 changelog

[q]
Onvolledige juli-november changelog (12-11 0:11)

* 12-11: Modpuntverdeling aangepast in verband met ontstane schaarste van modpunten sinds pageviews van de frontpage niet meer worden meegeteld voor tweakotine. Er worden nu ongeveer drie keer zoveel modpunten uitgegeven
[q]

Happy modding :P

Renault MÊgane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Pagina: 1