Toon posts:

Outlook calendar aanpassen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In Outlook (2000, XP en 2003) zit de mogelijkheid van Outlook Today. Daarin kan je de planning zien van je Calendar, Tasks en Mail.

Met Customize Outlook Today, kan je instellen hoeveel dagen vooruit je kan kijken in je Calendar zodat die dagen worden weergegeven in Outlook Today.

Helaas is het aantal dagen door Microsoft op een maximum van 7 gezet. Ik wil graag verder vooruit kunnen kijken in mijn agenda.

Kan iemand helpen hier iets mee te doen?? Zijn er (on-)officiele tweaks of SDK's waarmee ik mijn Outlook Today kan verzetten naar 30 dagen of meer??

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:06

breinonline

Are you afraid to be known?

Volgens mij heb ik een keer met Resource Hacker in Outlook.exe gekeken, en de outlook today pagina's zijn gewoon html. Aanpassen zou moeten kunnen, maar ik kan via google geen info of programma's ervoor vinden. Je zou kunnen proberen om via resource hacker de boel aan te passen.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini