Rayman gold & XP

Pagina: 1
Acties:

• MrBaggins
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-11-2022
Mijn vriending heeft net Rayman Gold voor 5 euro gekocht. Harstikke leuk, maar het spel crasht zogauw je geinstallerd en op play geklikt hebt. Nou ben ik al ff op het internet aan het zoeken geweest, maar kan alleen maar een hele hoop cracks vinden en zo. Tevens kwam ik tegen dat het spel niet compatible is met XP.
Is er iemand die dit kan bevestigen, of die een patch heeft waardoor het spel wel speelbaar is voor haar ?
bvd.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:43
Het spel is al heel wat jaartjes oud en daardoor is de kans dat je er een XP patch voor kan vinden al een heel stuk verkleind. Wat je kan proberen is natuurlijk de compatibiliteitsmodus, maar die werkt maar zelden.

Iets wat je natuurlijk altijd kan overwegen is een dualboot met Windows 98, maar als je dat niet wilt kunnen programma's zoals Virtual PC of VMWare een uitkomst bieden. Met programma's zoals Virtual PC kan je onder Windows XP een andere OS draaien zonder dat je die echt hoeft te installeren en te gebruiken. Het enige nadeel hiervan kan zijn dat het allemaal niet zo soepel zal draaien, maar zoveel heeft Rayman toch niet nodig ;)

The devil is in the details.

• MrBaggins
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-11-2022
Dat is helemaal waar. Bedankt voor de tips, ik ga er nog s ff mee experimenteren
werd er zo langzamerhand al aardig flauw van :(