Toon posts:

[ASP.NET] veld controleren in datatable

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik loop op dit moment mijn datatable door met een for each lus en toon dan mijn data op het scherm door response.write DR(DC) // datarow(datacolumn) maar bepaalde columns wil ik op een andere manier weergeven hoe kan ik nu de colomnaam opvragen in een for each van een datarow in ASP deed ik dit met rs("team") rara, wie helpt mij op de zaterdagavond verder

ik wil dus wel alle rijen doorlopen met

for each DR in DT.Rows maar dan niet een for each voor alle DC's in DT.Columns maar iedere Column hard weergeven zoals bijvoorbeeld

DR.DC("team")

Verwijderd

Topicstarter
is dit een goede manier?

DR.Item("team") ????

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-06 10:32

_Thanatos_

Ja, en kaal

Lijkt alsof je nu alle handigheden van ASP.NET probeert te omzeilen... kijk es naar een DataGrid of DataList. 10 tegen 1 dat die precies voor je doen wat jij wilt.

日本!🎌

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-08 11:40

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Niet eens alle handigheden, je doet zo ongeveer alles wat in de gedachtengang van ASP.Net zit.

Een tip: Vergeet wat je nu aan het doen bent en ga eens een aantal basisdingen over datagrid en datalist doornemen. Deze hebben boundcolumns (o.a.) en deze hebben formatting options.
Als je op deze manier door gaat, kom je jezelf redelijk tegen en kan je beter net zo goed bij ASP 3.0 blijven.

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo