Toon posts:

MS Sidewinder Gamevoice - keiharde fluittoon

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een sidewinder gamevoice.. als ik de microfoon aanzet krijg ik een keiharde pieptoon vanuit mijn speakers..of als ik hem inschakel de headset. De headset zelf hoeft niet eens aan de staan (je kunt switchen tussen speakers en de headset met een knopje) Als ik de microfoon uittrek komt er uit het kastje van de gamevoice een bromtoon.. weet iemand wat dit kan zijn ?
als ik de speakers uitzet stopt de bromtoon uit het kastje ook dus ik vermoed dat het aan de speakers ligt. Speakers zijn trouwens simpele philips speakertjes voor de computer (redelijk oud al)

edit - speakers hebben er toch niks mee te maken. hij piept ook als ik de speakers volledig loskoppel

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2003 21:02 ]

Verwijderd

kan het resoneren van spoelen zijn.
Dit kan geen kwaad Maar is wel hinderlijk.
Probeer als de garantie vervallen is met wat electrotape om de spoelen.
Het resoneren te verminderen wat haarlak wil ook wel eens helpen wel goed laten drogen. :) :9

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 november 2003 @ 22:49:
kan het resoneren van spoelen zijn.
Dit kan geen kwaad Maar is wel hinderlijk.
Probeer als de garantie vervallen is met wat electrotape om de spoelen.
Het resoneren te verminderen wat haarlak wil ook wel eens helpen wel goed laten drogen. :) :9
dit is een pieptoon waar je echt hoofdpijn van krijgt..als ik de microfoon uittrek op de pc zelf is het weg :) maar dan kan ik de microfoon verder niet meer gebruiken :(

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:15

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Dat noemen we nou rondzingen.

Oplossing: Demp je microfoon in je volume regeling of zet je speakersetje wat zachter.

Alles kan stuk.

Verwijderd

Topicstarter
remco_k schreef op 09 november 2003 @ 01:18:
Dat noemen we nou rondzingen.

Oplossing: Demp je microfoon in je volume regeling of zet je speakersetje wat zachter.
ja dat ken ik maar dit is echt iets anders.. zelfs al zet ik de speakers uit dan gaat ie piepen.

ik heb dus een knopje op het kastje van de sidewinder..om te schakelen tussen speakers en headset. als de speakers aanstaan werkt de microfoon niet.. toch gaat ie piepen als ik op het knopje voor de microfoon druk (al zou ie pas moeten werken als ik de headset activeer met het knopje)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2003 01:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
iemand die nog een oplossing weet?

• piems
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-06 23:43

piems

:KEIN:NIELS:SIEM

is je stopcontact wel geaard?
ik ken dit probleem namelijk met isdn kastjes en randaarde stopcontacten.
vage brommen en dat soort ongein.
probeer de zooi (pc) eens te aarden, wellicht helpt dat.

24-11-2007 birth of a king! 12-04-2011 birth of a legend!

Verwijderd

Topicstarter
piems schreef op 11 november 2003 @ 14:32:
is je stopcontact wel geaard?
ik ken dit probleem namelijk met isdn kastjes en randaarde stopcontacten.
vage brommen en dat soort ongein.
probeer de zooi (pc) eens te aarden, wellicht helpt dat.
kan het eens proberen
heb hem zolang op de microfoon van de onboard geluidskaart gezet. dat ging wel goed .
stopcontact is volgens mij niet geaard.. moet ik zo eens kijken.
Pagina: 1