Als ik overnet gebruik (al is de download snelheid maar 20 kb/s van de 160kb/s die Chello gemiddeld biedt) dan loopt internet SUPER traag. Het terug brengen van de waarden voor de download in overnet heeft geen zin. De verbinding blijft traag. Webpagina's komen echt super traag binnen.
1. Wat is de ideale instelling voor overnet met een chello account (clasic) voor zo snel mogelijk downloaden?
2. Wat is de ideale instelling voor overnet met een chello account (clasic) voor zo snel mogelijk downloaden maar daarbij ook nog een beetje te kunnen internetten?
Vooral mbt het maximale aanta;l connecties. Ik werk onder WinXP.
Overigens is de download snelheid van overnet ook niet geweldig (ik deel wel 4 Gb aan freeware).
1. Wat is de ideale instelling voor overnet met een chello account (clasic) voor zo snel mogelijk downloaden?
2. Wat is de ideale instelling voor overnet met een chello account (clasic) voor zo snel mogelijk downloaden maar daarbij ook nog een beetje te kunnen internetten?
Vooral mbt het maximale aanta;l connecties. Ik werk onder WinXP.
Overigens is de download snelheid van overnet ook niet geweldig (ik deel wel 4 Gb aan freeware).