Toon posts:

MX400 kraakt op dag van aankoop al...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vanmiddag Sennheiser MX400 oordoppen gekocht bij de Mediamarkt en heb toen ik thuiskwam een uurtje geluistert. Toen ik na het eten terugkwam op mijn kwamer (de muziek had ik aan laten staan) en weer begon te luisteren zat er een harde kraak in. Vooral bij hoge tonen en als ik het geluid wat harder zet (eigenlijk zo een beetje het normale volume voor lekker luisteren) valt het erg op en is het vrijwel constant aanwezig.

Zijn er meer mensen die dit mee hebben gemaakt met oordopjes uit de MX serie van Sennheiser, en kun je hiermee aanspraak maken op de garantie van 2 jaar? Ik hoop dat ze een nieuwe kunnen leveren, want het bonnetje van de Mediamarkt ben ik kwijt :X

• Nimrod|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-03-2020

Nimrod|IA

Snoopy schopt KONT!!!!!!!!!

Wie raakt er nu een bonnetje kwijt binnen een dag????

>Systeemspecs<

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 05-08 18:55
Ik zou zeggen, begin eens op de site te checken van Sennheiser, hoe het staat met de garantiebepalingen etc..

Misschien heb je helemaal geen bon nodig...

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 16:25

megaleo

Special member

Volgens mij kun je wel op een of andere manier aanspraak maken op je garantie.
Als het niet gaat bij de Mediamarkt. (kunnen ze volgens mij best wel moeilijk over doen)
Gewoon rechtstreeks bij Sennheiser proberen.

edit:
Waar raak je ook dan dat bonnetje zo snel kwijt??? 8)7

Verwijderd

Topicstarter
Tja... ik weet ook niet meer wat ik met het bonnetje heb gedaan, maar verder een beetje een loze reactie van Nimrod..

• CaDje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-08 15:01

CaDje

Framedrops for life

Gewoon naar MediaMarkt gaan, ik denk dat ze je wel een andere geven, meestal is het niet zo'n probleem.

(nooit geschoten is altijd mis)

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-07 16:54
Uhm ik heb ook de mx400, geen problemen, maar de fabrikant zelf, sennheiser dus moet zelf ook garantie kunnen geven, en de MM is daar niet echt voor, maar meestal zijn ze daar wel klantvriendelijk en geven ze je daar nieuwe... maar je moet bewijs hebben dat je hebt gekocht ofzo.... zodat je je garantie kan aantonen.

• sirdupre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-04-2025
Ik geloof dat je wettelijk gezien moet kunnen ruilen zonder kassabon ofzo....

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Verwijderd schreef op 08 november 2003 @ 19:11:want het bonnetje van de Mediamarkt ben ik kwijt :X
Ongelofelijke :X

;)

Gepint? Je kunt ook met de pin-afschrijving van de bank aantonen dat je ze daar en dan gekocht hebt. Telebankieren helpt, in dit geval. :)

I don't like facts. They have a liberal bias.

Verwijderd

Topicstarter
Nee, helaas niet... contant betaald, ik ga nog even zoeken :)

Er is al een mail verstuurd naar Sennheiser Nederland.

• MisterE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-07 17:46
mss een zinlose post, maar heb je m al op een andere versterker getest?

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik heb hem net ook even op mijn radio getest, ik dacht even dat het weg was maar na 30 seconden begon het weer :(

• mentalmadnizz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:33

mentalmadnizz

Deze nick was hip in de 90's.

kickje

Mijn nieuwe sennheiser MX400 kraakt ook. Alleen de linkerdriver begint bij de wat hogere volumes vrolijk mee te tetteren met de bassen. Hoort dit erbij (moeten ze nog inspelen oid) of is ie gewoon kapot?

bonnetje heb ik gelukkig nog.

Turbo Turbo!! | www.analogaudio.nl

Verwijderd

MM is dozenschuiver, terugname is geen probleem. Ik werk er dus ik kan het weten. Ook zonder bonnetje valt er vast wel wat te regelen, al heb ik dat zelf niet bij de hand gehad. Vraag anders even bij de infobalie of ze iemand van de hifi/portable-afdeling erbijhalen.

*zucht*

Laat maar het was een kick zie ik. Hoe is dit trouwens afgelopen?

Oh en oordopjes hoef je niet in te spelen hoor. Ik heb ook een paar elcheapo's en de linker kraakt ook op de maat van de muziek, was eerst niet zo. ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2003 23:50 ]

• mentalmadnizz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:33

mentalmadnizz

Deze nick was hip in de 90's.

Maar bij mijn sennheiser was dit dus al vanaf de eerste keer, alleen dacht ik dat ze nog moesten inspelen ofzo. dat had ik hier ergens gelezen. Maar ik heb de doos en het bonnetje nog, dus ik ga drmee terug.

Turbo Turbo!! | www.analogaudio.nl

Verwijderd

Zeker doen, je hebt er toch een aanzienlijk bedrag voor neergeteld, 100% tevredenheid of anders terug met die zut. Kan me alleen niet voorstellen waarom jij dacht dat krakende oordopjes nog ingespeeld moeten worden :) Sommige speakers klinken IETS beter na een half jaar, maar omdat je er een half jaar naar luistert hoor je het verschil niet tussen de dag van aankoop en een half jaar later. Waarom zeg ik dan dat het zo is? Omdat veel mensen het zeggen en ik het tegendeel niet kan bewijzen.

Verder is "inspelen" (weer) een overtrokken iets dus :)
Pagina: 1