Laatst heb ik een pc van de ene kamer naar de andere kamer verplaatst, nu doet ie dus helemaal niets meer. dat is wat overdreven:
fans draaien, schijf spint op, maar géén beeld>> monitor is goed, krijgt wel een signaal, maar geen beeld (oranje lampje ipv groen).
de volgende onderdelen zitten er in:
300W voeding
Aopen AK72 AMD moederbord
Athlon 800 proc.
256 133mhz SDRAM
Asus GF2MX 32mb
Maxtor 20gb schijf
plextor brander
dvd-speler
Nou, ik heb er echt alles uit gehad
* eerst alleen met moederbord en proc. geprobeerd:
Fans draaien wel, geeft géén piepjes (ja speaker zit goed)
* moederbord gereset
geen reactie
* vervolgens moederbord, proc, geheugen (meerdere nieuwe), en videokaart (ook een andere gepakt)
doet nog steeds helemaal niets, geen piepjes niets.
* moederbord vervangen door een nieuwe, processor vervangen door een Duron1300, voeding vervangen..
dan denk je dat de boel wel weer werkt, maar nee hoor. Oja, geheugen vervangen werkte ook niet. ennuh die monitor is goed, en de videokaart ook...
Het enige wat niet vervangen is, is de behuizing...
Nu las ik iets over een hangend resetknopje, die heb ik losgemaakt van het moederbord (m.a.w. niet aangesloten).
Dat hielp ook niet.
Nu begin ik een beetje gek te worden hiero, echt al meer dan 100 pc's gebouwd, overal wel uitgekomen, maar dit probleem drijft me tot wanhoop...
ik moet echt een oplossing hebben, maar het schiet niet echt op....
iemand nog een briljante ingeving??
fans draaien, schijf spint op, maar géén beeld>> monitor is goed, krijgt wel een signaal, maar geen beeld (oranje lampje ipv groen).
de volgende onderdelen zitten er in:
300W voeding
Aopen AK72 AMD moederbord
Athlon 800 proc.
256 133mhz SDRAM
Asus GF2MX 32mb
Maxtor 20gb schijf
plextor brander
dvd-speler
Nou, ik heb er echt alles uit gehad
* eerst alleen met moederbord en proc. geprobeerd:
Fans draaien wel, geeft géén piepjes (ja speaker zit goed)
* moederbord gereset
geen reactie
* vervolgens moederbord, proc, geheugen (meerdere nieuwe), en videokaart (ook een andere gepakt)
doet nog steeds helemaal niets, geen piepjes niets.
* moederbord vervangen door een nieuwe, processor vervangen door een Duron1300, voeding vervangen..
dan denk je dat de boel wel weer werkt, maar nee hoor. Oja, geheugen vervangen werkte ook niet. ennuh die monitor is goed, en de videokaart ook...
Het enige wat niet vervangen is, is de behuizing...
Nu las ik iets over een hangend resetknopje, die heb ik losgemaakt van het moederbord (m.a.w. niet aangesloten).
Dat hielp ook niet.
Nu begin ik een beetje gek te worden hiero, echt al meer dan 100 pc's gebouwd, overal wel uitgekomen, maar dit probleem drijft me tot wanhoop...
ik moet echt een oplossing hebben, maar het schiet niet echt op....
iemand nog een briljante ingeving??