Toon posts:

[XP] PC loopt niet door

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem waar ik niet uitkom. Ik heb twee identieke PC's. Toen ik de ene PC klaar had met de benodigde software e.d. heb ik deze via Norton Ghost 2003 gecloned naar de HDD van de andere PC. Als ik deze andere PC opstart dan gaat alles goed totdat het scherm van Windows XP verschijnt. Hier hangt de PC dan en loopt niet meer verder. Hoe kan dit? Dit is immers toch een exacte clone van de andere PC die wel gewoon werkt????

8)7

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-05 14:33

amahusu

taking over the world!

misschien ligt het aan je hardware?

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

rene1804,

Ik zie dat je nieuw bent - Welkom op GoT :)
Op GoT vinden we het belangrijk dat voordat je een topic opent, je zelf het een en ander uitprobeert, en opzoekt.

Geef in je topicstart dan ook eventjes aan wat je zelf allemaal al gezocht en gevonden hebt. Hiermee voorkom je dat mensen oplossingen voordagen die jij misschien al lang gevonden hebt. Geef voor de dingen die je geprobeerd hebt dan ook eventjes aan wat er aan de oplossingen niet werkte. Misschien dat dit iemand weer op het juiste spoor zet namelijk

Verder is het belangrijk in je topicstart zoveel mogelijk informatie te verschaffen - denk hierbij aan de juiste foutmelding, en specifieke informatie.

In jouw topic mis ik voornamelijk informatie - WindowsXP heeft bijvoorbeeld meerdere schermen. Welk scherm bedoel je precies? Het "Loading Windows XP" scherm?

Tot waar gaat het wel goed? Weet je zeker dat de 2e PC wel helemaal hardwarematig correct is? Hardware matig hetzelfde is ?

Probeer even iets meer informatie te geven :)

Veel plezier op GoT :)

• barkey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-08-2022

barkey

runtime error, goed he....

loop met bootvis je opstart sequence eens na....

did not reach the following recipient(s):