Ik heb hier een beeldscherm dat windows kan laten crashen, geloof het of niet maar het is echt zo. De computer van m'n beeldscherm gaf steeds blauwe schermen bij het opstarten van windows, 0x00007f oftewel UNEXPECTED_KERNEL_MODE_TRAP .
Ik had alles eruit, cmos reset windows er 10x opnieuw opgezet en nog steeds hetzelfde probleem, toen besloot ik om de computer naar mijn kamer te verhuizen, ander toetsenbord en beeldscherm eraan en hij boote. Toen eerst toetsenbord getest, dat was het niet, toen beeldscherm en ja, hij liep weer vast. Beeldscherm op mijn computer aangesloten en raad es, precies dezelfde fout
Het gaat hier om een iiyama vision master 405
Nu mijn vraag, is dit op te lossen
het beeldscherm werkt verder nog goed, bootscreen enzo laat ie allemaal nog zien, het blauwe scherm ook 
Ik heb al lopen zoeken, maar ik ben blijkbaar de enige met zo'n vreemd beeldscherm
/edit
in winxp doet ie het niet, maar in 2k wel
/edit2
de xp systemen waarop ik heb getest zijn allebei nvidia videokaarten en de 2k bak een matrox, misschien dat het iets uit maakt
Ik had alles eruit, cmos reset windows er 10x opnieuw opgezet en nog steeds hetzelfde probleem, toen besloot ik om de computer naar mijn kamer te verhuizen, ander toetsenbord en beeldscherm eraan en hij boote. Toen eerst toetsenbord getest, dat was het niet, toen beeldscherm en ja, hij liep weer vast. Beeldscherm op mijn computer aangesloten en raad es, precies dezelfde fout
Het gaat hier om een iiyama vision master 405
Nu mijn vraag, is dit op te lossen
Ik heb al lopen zoeken, maar ik ben blijkbaar de enige met zo'n vreemd beeldscherm
/edit
in winxp doet ie het niet, maar in 2k wel
/edit2
de xp systemen waarop ik heb getest zijn allebei nvidia videokaarten en de 2k bak een matrox, misschien dat het iets uit maakt
[ Voor 12% gewijzigd door Sv3n op 08-11-2003 19:08 ]