Hi,
Heb nu genoeg onderdelene om inlkaar te zetten, wat ik dus gedaan heb.
alles lukt, dat is het probleem niet.
Wanneer ik de pc opstart met alles er op, gaat ie piepen en krijg ik geen beeld.
start ik de pc alleen op met mobo, cpu en geheugen (32 mb sdram 100mhz) dan doet ie het. Zodra ik er iets bij zet, keyboard, muis of whaterver, dan krijg ik die piep weer. volgens het mobo is het de verbinging tussen ergens en de isa sloten. Ik heb een simppele isa soundkaart, maar met of zonder dat, hij bijft janken. Toen dacht ik aan het stroom. Heb er een reserve 230 v ingehangen, hetzelfde. Dit ook met een 350 v.
Dus stroom is het niet.
mijn config van de comp is:
mobo: msi mystar 6499 (zonder sound on board)
32 sdram
333 mhz pII (100 mhz)
isa soundkaartje
viper 770
Ik heb dit eerst met een andere mobo geprobeerd (naam onbekend) en daarmee had ik ook deze probleem.
Iemand een iedee hoe ik deze systeempie werkend krijg?
Thanx voor reply
Heb nu genoeg onderdelene om inlkaar te zetten, wat ik dus gedaan heb.
alles lukt, dat is het probleem niet.
Wanneer ik de pc opstart met alles er op, gaat ie piepen en krijg ik geen beeld.
start ik de pc alleen op met mobo, cpu en geheugen (32 mb sdram 100mhz) dan doet ie het. Zodra ik er iets bij zet, keyboard, muis of whaterver, dan krijg ik die piep weer. volgens het mobo is het de verbinging tussen ergens en de isa sloten. Ik heb een simppele isa soundkaart, maar met of zonder dat, hij bijft janken. Toen dacht ik aan het stroom. Heb er een reserve 230 v ingehangen, hetzelfde. Dit ook met een 350 v.
Dus stroom is het niet.
mijn config van de comp is:
mobo: msi mystar 6499 (zonder sound on board)
32 sdram
333 mhz pII (100 mhz)
isa soundkaartje
viper 770
Ik heb dit eerst met een andere mobo geprobeerd (naam onbekend) en daarmee had ik ook deze probleem.
Iemand een iedee hoe ik deze systeempie werkend krijg?
Thanx voor reply