[Nieuws]Missing picture

Pagina: 1
Acties:

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 19:26
Via
nieuws: Toekomst RFID/EPC besproken
kwam ik hier:
nieuws: Artikel over het gebruik en de implicaties van RFID-chips

En het plaatje wat darabij hoort kan niet weergegeven worden. :|

Dankjewel voor het fixen :*

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Dat plaatje is niet meer... Ik had namelijk al gezocht op plaatjes voor bij dat RFID-artikel en kwam er toen maar twee tegen en daar zat dat plaatje niet meer bij. Dit plaatje is niet meer, helaas.

Misschien kan Ralph nog wat opdiepen uit zijn geheugen, dus ik zal hem even aanschieten.

• Ralph Smeets
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-03 09:48

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

Alex, zoals Harm al aangeeft, bestaat het plaatje niet meer. Waar ik het echter gevonden heb is nogal onduidelijk. Waarschijnlijk via Google images. Ik kan je helaas geen oplossing voor vandaag beloven, ik moet namelijk zo weg. Wellicht morgen, tenzij iemand anders zich opofferd om de posting van een ander plaatje te voorzien :)

Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.

• Harm
  • Niet online
Ik heb er maar een ander plaatje neergezet.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:55
Hmm, jammer, ik had net een leuk plaatje op zitten zoeken voor dat nieuwsbericht:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/1056913842.jpg

248 x 160, dus de grootte van het missende plaatje, nog geen 10 KB groot en het laat zien hoe groot die RFID-chips zijn :)

edit:
Jeuj :D :>

[ Voor 6% gewijzigd door Hahn op 08-11-2003 18:32 ]

The devil is in the details.

• Harm
  • Niet online
Dan zetten we die er toch in :P.

• Ralph Smeets
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-03 09:48

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

MaRc0 schreef op 08 november 2003 @ 18:28:
Hmm, jammer, ik had net een leuk plaatje op zitten zoeken voor dat nieuwsbericht:

[afbeelding]

248 x 160, dus de grootte van het missende plaatje, nog geen 10 KB groot en het laat zien hoe groot die RFID-chips zijn :)

edit:
Jeuj :D :>
Perfect, want het originele plaatje was dus ook een vinger met een RFID-chip erop ;) Onze dank is groot MaRc0 :)

Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Bij meer nieuwsposts en usergalleries missen plaatjes. Waar zijn die gebleven? Heeft het wellicht te maken met de serverproblemen laatst?

LinkedIn WoT Cash Converter

• Harm
  • Niet online
De plaatjes die missen zullen inderdaad vooral komen door de HD-crash van een maand of wat terug. Daar zijn toen een aantal plaatjes van de voorgaande twee à drie maanden dacht ik verloren gegaan, waardoor er dus plaatjes missen in het nieuws.

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:47
oeps :P

[ Voor 95% gewijzigd door Eskimootje op 09-11-2003 20:14 ]

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Harm schreef op 09 november 2003 @ 20:12:
De plaatjes die missen zullen inderdaad vooral komen door de HD-crash van een maand of wat terug. Daar zijn toen een aantal plaatjes van de voorgaande twee à drie maanden dacht ik verloren gegaan, waardoor er dus plaatjes missen in het nieuws.
Die zat toch in een RAID-5 aray?

LinkedIn WoT Cash Converter

• Harm
  • Niet online
Ja, maar toen waren er ook nog backups die niet helemaal goed waren, en dus waren we alsnog een groot deel van de gegevens kwijt.

[ Voor 1% gewijzigd door Harm op 09-11-2003 20:23 . Reden: BTW ]

Pagina: 1