Toon posts:

Draadloos netwerk met buren?

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht dat het niet toegelaten is, maar toch even de vraag:
Een draadloos netwerk met een buur, is dat toegelaten?
Een kabel is niet mogelijk, aangezien hij aan de overkant van de straat woont.

Indien het toch zou toegelaten zijn, wat is zowat een haalbare maximale afstand die er mag zijn?

Bedank vo info

• toktokcity
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-06 18:08
Misschien is het handig om de search te gebruiken...

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08 20:13
Het ligt er helemaal aan hoe je het wilt gaan gebruiken. Een netwerk om met elkaar te spelen of gewoon wat bestanden te delen mag natuurlijk gewoon, internet delen via zo'n netwerk mag dan weer niet.

The devil is in the details.

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-08 17:07
Zeker mag dat, wat meestal niet mag is je internet delen (staat meestal in de voorwaarden van je isp). Je moet wel zorgen dat je niet over de maximale toegestaande waardes heen gaat, gewoon standaard spul gebruiken of even goed uitzoeken.

Voor je tweede vraag hebben we ook een search http://gathering.tweakers...5Bsearch%5D=Zoek#hitstart

Mischien ook eens leuk om door te lezen: FAQ Network Troubleshooting

[ Voor 11% gewijzigd door leon1e op 08-11-2003 17:35 ]

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
wifi is ongeveer 100meter wel de max afstand die werkbaar is... als er geen (al te dikke) muren tussen zitten... ik kan 70meter + 3 muren van me AP af zitten en dan heb ik nog net 1Mbit netwerk... Hoe et zit bij jullie moet je maar kijken, maar waarom wifi met buren delen verboden? ik zit hier in Studentenhuis kwelling en ik heb wifi geïntroduceerd en iedereen die in dit huis woont heb ik toegang gegeven, en als de buren genoeg lappen mogen ze vna mij ook wel erin...

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:54

Predator

Suffers from split brain

message 20

Neem daar even een kijkje.
Je stelt vragen die je zonder probleem zelf kan vinden met onze search en de links in de FAQ.
[search=wireless bereik]
[search=wireless zendsterkte]
[search=wireless afstand]
enz ...

en je mag natuurlijk wel een netwerkje opzetten met je buurman, zoals je inderdaad niet je buur gebruik laat maken van je internetverbinding, zoals leon1 zei.

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.