Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Oc-dagen @ OC-Shop

Pagina: 1
Acties:

• Beamer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-10 15:17

Beamer

Return of the legend

Topicstarter
Het is misschien een beetje vroeg om er al over te beginnen maar weet iemand al of de OC dagen in December dit jaar weer plaats zullen vinden? Aangezien de shop daar helemaal niet meer open is en de dagen in juli ook niet zijn doorgegaan. Ik zou graag willen weten of ze in december wel doorgaan, oftewel of ik nog wat apart moet leggen :9 .

20 jaar "tweaker" weliswaar low profile maar nog steeds geinteresseerd

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Beamer
  • Laatst online: 30-10 15:17

Beamer

Return of the legend

Topicstarter
Ja dat zou ik idd kunnen doen 8)7 . Maar....ik dacht dat het altijd via tweakers werd geregeld enzo. Of hebben jullie de samenwerking beëindigd?

20 jaar "tweaker" weliswaar low profile maar nog steeds geinteresseerd

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
aangezien de zaak niet meer open is denk ik niet dat die dagen nog door gaan

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
PilatuS: Hoe kom je erbij dat de ie dicht is? volgens mij is deze zaak nog gewoon open (kan het wel fout hebben hoor)

• bredend
  • Laatst online: 27-11 19:16
OC-days @ OC-Shop + Xtreme shop opzetten. = :/

Alhoewel...:
27-10-2003
OC-Shop announces great news

OC-shop's previous owner sold the store for best interest in the shop.

OC-shop proudly presents the new owner, Arthur Berkouwer.

With Arthur in charge, the OC-shop will once again be progressive, and aid you with all your questions. Lots of things still have to be arranged, so things might take a little longer than you might have been used to.

Don't worry about our product range since our current products will still be for sale. The product range will most likely expand through the weeks, adding the latest of products, and even an OC-budget-system range..

Thats right, the OC-shop is sparkling with vitality once more..
bron: http://www.oc-shop.nl/website/show_news.php3?news_id=332

[ Voor 130% gewijzigd door bredend op 08-11-2003 21:29 ]

Verwijderd

Die komen er dus niet meer, dat kan ik je nu al vertellen. Iig niet meer in oc-shop. Oc-days zullen wel nog komen maar dan los van oc-shop. Oc-days is altijd een intiatief van peter geweest, nu peter bij oc-shop weg is zal er ook wel geen oc-days gehouden worden in oc-shop...

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Even voor de goede orde: er is vzviw nooit een samenwerkingsverband geweest aangaande de OC-days tussen de OC-shop en Tweakers.net.
Peter heeft er hier in het verleden stevig reclame voor gemaakt, en daar houdt het wel mee op.
Pagina: 1