20 jaar "tweaker" weliswaar low profile maar nog steeds geinteresseerd
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ja dat zou ik idd kunnen doen
20 jaar "tweaker" weliswaar low profile maar nog steeds geinteresseerd
PilatuS: Hoe kom je erbij dat de ie dicht is? volgens mij is deze zaak nog gewoon open (kan het wel fout hebben hoor)
OC-days @ OC-Shop + Xtreme shop opzetten. = 
Alhoewel...:
Alhoewel...:
bron: http://www.oc-shop.nl/website/show_news.php3?news_id=33227-10-2003
OC-Shop announces great news
OC-shop's previous owner sold the store for best interest in the shop.
OC-shop proudly presents the new owner, Arthur Berkouwer.
With Arthur in charge, the OC-shop will once again be progressive, and aid you with all your questions. Lots of things still have to be arranged, so things might take a little longer than you might have been used to.
Don't worry about our product range since our current products will still be for sale. The product range will most likely expand through the weeks, adding the latest of products, and even an OC-budget-system range..
Thats right, the OC-shop is sparkling with vitality once more..
[ Voor 130% gewijzigd door bredend op 08-11-2003 21:29 ]
Verwijderd
Die komen er dus niet meer, dat kan ik je nu al vertellen. Iig niet meer in oc-shop. Oc-days zullen wel nog komen maar dan los van oc-shop. Oc-days is altijd een intiatief van peter geweest, nu peter bij oc-shop weg is zal er ook wel geen oc-days gehouden worden in oc-shop...
Even voor de goede orde: er is vzviw nooit een samenwerkingsverband geweest aangaande de OC-days tussen de OC-shop en Tweakers.net.
Peter heeft er hier in het verleden stevig reclame voor gemaakt, en daar houdt het wel mee op.
Peter heeft er hier in het verleden stevig reclame voor gemaakt, en daar houdt het wel mee op.
Pagina: 1