Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
driverguide al eens geprobeerd en dan niet zoeken op de live kaart maar op de chipset die erop zit.
Die creative meuk zuigt idd wel als je daar gewoon je eigen progsels voor wilt gebruiken.
Welk OS heb je eigenlijk?
Die creative meuk zuigt idd wel als je daar gewoon je eigen progsels voor wilt gebruiken.
Welk OS heb je eigenlijk?
Ik gebruik Windows 2000. En ben gisteren naar buiten gevlucht voor een sigaret nadat ik een uur op die creative site ben bezig geweest. Voor alsnog geen goede drivers. Alleen updates en andere rotzooi.
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
http://www2.driverguide.c...uploads9/21025/W2Kdrv.zip
volgens mij heb je deze nodig...
volgens mij heb je deze nodig...
Bedankt voor de driver guide site.. Met even zoeken had ik zo wat gevonden. En volgens mij klinkt me geluid nu weer goed. Bedankt!
Software Algemeen - FAQ
Help ik zoek drivers voor [hardware]
Driver sites
Met een beetje meer moeite had je deze ook zelf kunnen vinden
Help ik zoek drivers voor [hardware]
Driver sites
Met een beetje meer moeite had je deze ook zelf kunnen vinden
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()