[2K] Creative Soundblaster Live OEM Drivers

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-05 08:08

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Mijn afkeer van Creative wordt met de dag groter. Ik heb gisteren mijn pc opnieuw geinstalleerd. En ik wil graag drivers voor mijn creative geluidskaart hebben.

Nu ben ik zelf totaal niet gedient van vieze creative launcher onzin en andere rommel :r en wil graag alleen D R I V E R S voor mijn geluidskaart hebben. Voorheen had ik een pakketje van 4MB ofzo en dat waren alleen drivers en die werken prima.

Weet iemand misschien een url voor me?

Ik heb me eigen al doodgezocht op de meuktracker en google maar ik kan nix vinden of het is 404.

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

driverguide al eens geprobeerd en dan niet zoeken op de live kaart maar op de chipset die erop zit.
Die creative meuk zuigt idd wel als je daar gewoon je eigen progsels voor wilt gebruiken.

Welk OS heb je eigenlijk?

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Ik gebruik Windows 2000. En ben gisteren naar buiten gevlucht voor een sigaret nadat ik een uur op die creative site ben bezig geweest. Voor alsnog geen goede drivers. Alleen updates en andere rotzooi.

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Bedankt voor de driver guide site.. Met even zoeken had ik zo wat gevonden. En volgens mij klinkt me geluid nu weer goed. Bedankt!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Software Algemeen - FAQ

Help ik zoek drivers voor [hardware]
Driver sites

Met een beetje meer moeite had je deze ook zelf kunnen vinden :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.