keyboard muziek

Pagina: 1
Acties:

• viper3007
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-11-2025
Hoi iedereen,

Ik heb gebprobeerd om dit specifieke onderwerp te searchen, zowel via google als op het GOT. Maar helaas niet het juiste antwoord gevonden.

Het gaat om het volgende:
Ik heb een nieuwe keyboard gekocht waar de mogelijkheid is om nummer van de pc naar de betreffende keyboard en andersom te up- en downloaden..

Ik zou graag willen weten of er een specifiek programma is waar je nummers kan componeren, het programma moet geschikt zijn voornamelijk voor klassieke muziek niet voor dance nummers,etc.

Ik hoop dat jullie dit begrijpen wat ik bedoel?

Met vriendelijke groeten,

Eddy Smits

p.s. dit programma is niet voor mij, namelijk voor een oom.

8-)

workstation server laptop

• JQR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-08 09:23

JQR

cubase en cakewalk zijn daar prima voor.. zoek maar eens op midi-editors..

nb: je zult wel commentaar krijgen op je groeten ;)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

[Er weinig verstand van hebbend dus misschien een hoog klok, klepel gehalte hebbend]

Er zijn heel veel programma's die dat kunnen (zie ook hierboven en waarschijnlijk veel discussies in Audio, Video & HiFi Forum), maar ik denk dat het handig als je even aangeeft om wat voor keyboard het gaat cq. welk formaat kan worden ingelezen - midi?

[/Er weinig verstand van hebbend dus misschien een hoog klok, klepel gehalte hebbend]

edit:

Hmm, OK dan wat commentaar op het groeten :D :
Groeten is idd niet echt nodig, zeker met naam en toenaam. Inderdaad is er een policy tegen groeten (omdat in elke reactie groeten irritant wordt - maar dat doe je in een 'echt' gesprek ook niet na elke zin). Een keertje in de begin en als bedankje de laatste 'het is gelukt' post heb ik er in ieder geval geen probleem mee :)

[ Voor 33% gewijzigd door F_J_K op 08-11-2003 15:48 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• viper3007
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-11-2025
Bedankt ik heb namelijk niet zo verstand van music recording.

8-)

workstation server laptop

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

En om welk keyboard gaat het? Vaak staan er op de site van de fabrikant wel wat tooltjes...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.