Toon posts:

Artic silver2 uitgewerkt na half jaar ???

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallow fijne twiek mensen 8)
Ik hen hier dus een xp2000+ draaien maar die begon een week of drie geleden vast te lopen zo'n 3 a 4 minuten na de opstart, na echt alles geprobeerd te hebben heb ik te einde raad maar eens de half jaar oude artic silver laag tussen de proc en coolermaster (heatpipes) opnieuw aan gebracht .....het hang probleem is als sneeuw voor de zon verdwenen _/-\o_ :9

Is dit een bekend probleem van artic silver??? of is dit hele verhaal onzin en is het gewoon toevallig dat ie weer goed werkt :?

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Verwijderd schreef op 08 november 2003 @ 15:14:
Hallow fijne twiek mensen 8)
Ik hen hier dus een xp2000+ draaien maar die begon een week of drie geleden vast te lopen zo'n 3 a 4 minuten na de opstart, na echt alles geprobeerd te hebben heb ik te einde raad maar eens de half jaar oude artic silver laag tussen de proc en coolermaster (heatpipes) opnieuw aan gebracht .....het hang probleem is als sneeuw voor de zon verdwenen _/-\o_ :9

Is dit een bekend probleem van artic silver??? of is dit hele verhaal onzin en is het gewoon toevallig dat ie weer goed werkt :?
Als je nou eens zou vermelden wat je temperaturen waren...
Bijvoorbeeld de temperatuur een half jaar geleden, een week geleden en nu?

🖥️ | 🚗

• Fuzzems
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08-2024
zat er niet toevallig en berg stof in je koelblok ?

Al moet ik zeggen zat mijn AS2 er bij vervanging (na meer dan een ahlf jaar) niet echt fris meer uit ziet en een beetje hard is geworden.

Verwijderd

Topicstarter
Fuzzems schreef op 08 november 2003 @ 19:20:
zat er niet toevallig en berg stof in je koelblok ?

Al moet ik zeggen zat mijn AS2 er bij vervanging (na meer dan een ahlf jaar) niet echt fris meer uit ziet en een beetje hard is geworden.
Ja er zat wel wat stof in maar niet echt dat je zegt hij zat dicht,

het vreemde vind ik nog dat als hij vast liep en ik resette hem, dan bleef hij wel gewoon de hele dag door draaien.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Verwijderd schreef op 08 november 2003 @ 20:17:
[...]
het vreemde vind ik nog dat als hij vast liep en ik resette hem, dan bleef hij wel gewoon de hele dag door draaien.
Had dus niks met die koelpasta te maken, anders was het nog eens gebeurd(dat vastlopen). Verder voldoet je topicstart niet aan de Nieuwe Moderatiepolicy DOC (24-10-2003) , dus dit topic gaat op slot. Maak eens je hele heatsink schoon qua stof idd, en kijk goed de bevestiging van je koeler na. De volgende keer wordt er voordat je een topic opent, wat meer onderzoek en zelfwerkzaamheid verwacht ;)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.