Nu heb ik al een geruime tijd last van bsod's onder w2k terwijl ik die vroeger niet had. Geen idee waar het vandaan is gekomen of wat ik in de tussentijd veranderd is aangezien ik enorm veel software instaleer en ook regelmatig hardware upgrades uitvoer.
Het komt vaak, erg vaak (bijna altijd) voor als ik m'n 2e monitor disable of enable via ultramon. Na veel topics via de search te hebben doorgelezen had ik memtest gedraaid en wat bleek, 1 ddr bleek fouten te bevatten. Die heb ik vervangen, maar nu blijven de bsod nog steeds komen. Verschillende bios instellingen geprobeerd maar ik kom niet verder. Ik heb twee losse videokaarten, een AGP GF4 MX440 voor de 1e monitor en een PCI GF2 MX400 voor de 2e.
Dit is de volledige fout:
Het komt vaak, erg vaak (bijna altijd) voor als ik m'n 2e monitor disable of enable via ultramon. Na veel topics via de search te hebben doorgelezen had ik memtest gedraaid en wat bleek, 1 ddr bleek fouten te bevatten. Die heb ik vervangen, maar nu blijven de bsod nog steeds komen. Verschillende bios instellingen geprobeerd maar ik kom niet verder. Ik heb twee losse videokaarten, een AGP GF4 MX440 voor de 1e monitor en een PCI GF2 MX400 voor de 2e.
Dit is de volledige fout:
Ik heb dus al veel topics via de search gelezen en m'n geheugen nu weer gecheckt die nu volgens memtest geen fouten bevat en een aantal biosinstellingen geprobeerd. Ik hoop dus dat jullie nog een aantal tips hebben wat ik het beste kan gaan proberen om dit te verhelpen.*** STOP: 0x0000001E (0xC0000005,0x00000000,0x00000000,0x00000000)
KMODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED
Beginning dump of physical memory
Physical memory dump complete. Contact your system administrator or technical support group.