Opera 721 bug? - onbekend document bij openen in new venster

Pagina: 1
Acties:

• pmeter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 15:49
Ik heb zojuist Opera 7.21 geïnistalleerd. Ik heb een vervelende bug waar de search niet over rept:
Als ik een link open in een nieuw venster (of op de achtergrond in nieuw venster), dan verschijnt een berichtvenstertje "Onbekend document of document niet aangegeven".
De pagina wordt wel gewoon geopend, er is dus niets aan de hand. Maar ik moet nu steeds dit berichtje wegklikken, dus als ik bij google 15 pagina's open, moet ik 15 keer venster wegklikken. |:(

Bekend probleem? Hoe los ik dit op? :?

Info:
-WindowsXP
-Opera 7.21 build 3218
-Probleem op elke site, ook google.

DAMN! Zou een moderator de versie-typfout van het onderwerp kunnen verbeteren? Dit is wel erg misleidend. Ik gebruik dus Opera 7.21 (Dank!!!)

[ Voor 36% gewijzigd door pmeter op 08-11-2003 16:04 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Titel is edited :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:58
Dit probleem is geen opera only probleem heb het met mozfirebird ook al een paar keer gehad.. hoe het opte lossen is weet ik niet :(

Strava | AP | IP | AW | SM

• pmeter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 15:49
Webgnome schreef op 08 november 2003 @ 15:37:
Dit probleem is geen opera only probleem heb het met mozfirebird ook al een paar keer gehad.. hoe het opte lossen is weet ik niet :(
Hmm. Restart en het probleem is weg :X

Misschien ook een oplossing voor jou?
1. pc uit
2. pc aan
:o

Excuses voor de forum-vervuiling.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

8)7
Een restart is toch iets dat je altijd even wilt proberen ;)

Maar helaas niet een oplossing voor de Firebird probleempjes - zie de diverse discussies daarover :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Fevida
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-06 16:49
Ik heb precies het zelfde probleem gehad. Ik draai ook WinXP + Opera 7.21 3218. Ook kan niet vertellen hoe het probleem verdwenen is. Het enige wat er mee te maken kan hebben, is dat de hd op m'n server (FreeBSD + Squid) was volgelopen. Na het opschonen van die hd was ook mijn opera probleem verdwenen. Of het nou iets met elkaar te maken had weet ik niet.
Pagina: 1