"Linux vs Microsoft" clan battle

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Topicstarter
Het lijkt steeds meer op een georganiseerde flamewar :D
Gepost door GreeTz zaterdag 8 november 2003 - 11:40 - Score: 4 (Inzichtvol)

Dit is mijns inziens de voordelen van een open source gemeenschap, ze zijn ook open naar de buitenwereld toe wanneer er zo iets gebeurt. Je hoeft er niet op te rekenen dat dit door een grote speler op de makrt ook gedaan was wanneer er bij hun zoiets ontdekt was. Geeft mij in ieder geval iets meer vertrouwen in zo'n gemeenschap...
Oke, hij geeft netjes zijn mening, met enige onderbouwing, maar dat is ook alles. Wat doet deze op +4 ?
Gepost door niels99 zaterdag 8 november 2003 - 12:27 - Score: 2 (Inzichtvol)

wat een fucking onzin weer dit.. lees je een bericht over de ontwikkeling van de LINUX kernel (geen fuck met windows te maken dus) .. krijg je dit soort kutpraatjes weer.. een kernel heb geen ene fuck te maken met een exploit gebruiken in een webserver whatsoever.. hou je schijtpraatjes voor je en stop ze in een 'linux is gemeen! ik ga me pappie halen!' topic.. dit is echt supersneu.

Ik ben niet eens een aanhanger van unix / linux / bsd whatever, gewoon een windowser.. maar word er nu echt schijtziek van dat dit onderwerp terug komt bij ELK topic die ook maar enigzins over unix / linux / bsd en windows gaat.. echt supersneu.

Kom op mensen.. modereer deze reactie maar de grond in.. maar ben ut fucking zat.. denk gvd eens na voordat je dat soort onzin plaatst.. het heb totaal geen nut om dat soort troep te lezen wat jij post.

dank u voor de aandacht

(dit heb ook geen nut om te lezen, maar is puur uit frustratie.. vandaar)
Lijkt me vrij duidelijk dat deze niet op +2 hoort. De gehele tekst is een en al troll en flame. De gebruiker heeft ook niet eens ten doel om het nivo omhoog te krikken, dus deze hoort duidelijk op paar treden lager.
Gepost door grootkop zaterdag 8 november 2003 - 12:51 - Score: 0 (Off-topic)

Wat je hier meld is redelijk onzinnig.
De hele kernel word dan wel opgebouwd door zeer veel programeurs en er werken idd onzettend veel mensen aan.

Maar voor de uiteindelijke kernel tree zijn maar een zeer klein groepje mensen verantwoordelijk.
Die de tree dan ook konstant in de gaten houden.
Het is echt niet zo dat je maar wat raak kunt patchen.
Als je wat wilt toevoegen dien je hier normaal gesproken een verzoek voor in en je krijgt dan wel of geen toestemming om de kode te gebruiken.

En als je dan goed gelezen had, dan had je ook meteen gelezen dat deze backdoor nog niet eens in de officieele kernel zat maar in een stap daarvoor.

Uiteindelijk was de beveileging dus uitstekend.
En is de slechte kode uit de kernel tree gehalld voordat het ook maar iets kon aanrichten.
Een informatieve en redelijk nette post. Hij is niet off-topic, dus die tag klopt zoiezo niet.

"En als je dan goed gelezen had" is misschien iets offensief, maar de rest van de post maakt dat weer goed. Een score van 0 is dan ook aan de lage kant.

De rest van de reacties hebben al redelijk veel moderaties gekregen, dus kijk even of alles naar eigen inzien goed staat.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:48

botoo

💀 too old to die young

Na 30 moderaties vind ik het verantwoord om die reactie naar 0 offtopic te powermodden, en de rest van het draadje op de [PM] todo lijst te plaatsen

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Ziet er wel grappig uit nu, hoe er gemod is:
Beoordelingen: , +1, -1: Flamebait, +1: Inzichtvol, +1: Inzichtvol, 0: Inzichtvol, -0,80: Overbodig, 0,67: Informatief, -0,57: Troll, 0,50: Behulpzaam, -0,44: Troll, 0,40: Inzichtvol, 0,36: Inzichtvol, 0,33: Inzichtvol, -0,31: Overgewaardeerd, 0,29: Inzichtvol, 0,27: Inzichtvol, 0,25: Inzichtvol, 0,24: Inzichtvol, -0,22: Overgewaardeerd, -0,21: Overbodig, -0,20: Overgewaardeerd, -0,19: Overgewaardeerd, 0,18: Inzichtvol, -0,17: Overgewaardeerd, 0: Overgewaardeerd, -0,16: Overgewaardeerd, -0,15: Flamebait, 0,15: Inzichtvol, 0,14: Inzichtvol, 0,14: Inzichtvol, 0: Behulpzaam, -0,13: Overgewaardeerd, -2,37: Off-topic, Som: 4.4408920985006E-16 / 33x
Ben er ook even doorheen gegaan, nog een paar -1 overgewaardeerdjes uitgedeeld voor 1 alinea's die op +3 stonden.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?