Toon posts:

[WINXP] kom niet verder dan welkom

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn pc net helemaal geinstalleerd maar nu komt hij niet meer verder dan het welkom scherm.
Eerst is het beeld zwart en na een hele tijd komt hij in de blauw scherm waar je profiel zou meoten staan, maar daar komt hij niet eens doorheen. ik zie mijn profiel niet eens staan.
Ik had eerst de externe power van de vid kaart niet aangesloten en toen deed hij er 10x zo lang over maar nu dat de externe voeding erin zit boot hij helemaal niet door.

• Regman_XP
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-02 20:06
Op een blauw scherm staat altijd een fout melding!

Wat doet Windows in Safe mode?

Verwijderd

Topicstarter
Regman_XP schreef op 08 november 2003 @ 14:05:
Op een blauw scherm staat altijd een fout melding!

Wat doet Windows in Safe mode?
dat blauw sherm bedoel ik niet, het blauwe scherm aan het begin met welkom en dan staat er een plaatje met je profiel erachter.
Welkom staat er wel maar mijn profiel komt niet tevoorschijn

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Druk op dat blauwe scherm (dat overigens niets te maken heeft met een BSOD zoals de poster hierboven suggereert) eens twee maal CTRL ALT DEL.

Als je dan wel kunt inloggen (bvb met account Administrator) kun je besluiten dat je profielen niet weergegeven worden doordat die corrupt zijn of iets dergelijks misschien. Als dat ook niet lukt dan lijkt er iets mis te zijn met windows. Probeer dan eens een Safe mode, of een Repair.

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Zoals Regman_XP al zei: al eens in veilige modus opgestart?

• Regman_XP
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-02 20:06
CTRL-ALT-DEL zou ook moeten werken!

[ Voor 92% gewijzigd door Regman_XP op 08-11-2003 14:22 ]

Pagina: 1