ADSL wireless router

Pagina: 1
Acties:

• meelmark
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-02-2025
Ikzelf heb voor Casema ooit een wireless gekocht, een D-Link, die het perfect doet. Nu gaat casema over op een ander type netwerkverbinding (LP2T) waardoor veel routers onbruikbaar worden, doordat die niet met dat systeem samenwerken. Ik weet dat daar een draad over loopt op GoT, maar daar gaat mijn vraag niet over.

Voor een kennis wil ik ook een wireless router aanschaffen, die heeft MXstream / Planet Internet ADSL. Mijn vraag is; gebruikt MXstream nog een bepaald type netwerk, of kunnen bijna alle routers worden aangesloten op dit type netwerk?

Mijn vraag wordt hier gesteld, in een apart topic, omdat ik door alle vage topics helemaal de weg kwijt raak.

(how about a chatbox on GoT voor dit soort quick vragen :P)

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-05 13:37

megaleo

Special member

Dit is ff geen antwoord op je vraag maar meer op wat je zegt over die vage topics. Dat je de weg daardoor kwijtraakt. Daarvoor zit er een knopje bookmarks. Daarmee kun je heel handig een topic opslaan. Op de juiste plaats wat voor jou relevant is.
En een chatbox is er ook. :) [IRC] Kanalen en Servers

• meelmark
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-02-2025
megaleo schreef op 08 november 2003 @ 14:03:
Dit is ff geen antwoord op je vraag maar meer op wat je zegt over die vage topics. Dat je de weg daardoor kwijtraakt. Daarvoor zit er een knopje bookmarks. Daarmee kun je heel handig een topic opslaan. Op de juiste plaats wat voor jou relevant is.
En een chatbox is er ook. :) [IRC] Kanalen en Servers
qua irc ok, maar dat andere bedoel ik dus niet, je hebt het verkeer opgevat mijn opmerking. Ga maar niet daar over door, maar over de vraaag...

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"