Ik gister naar de winkel om die nieuwe fifa te halen, want ja de NL-competitie zit er weer in
. Dus ik dacht ff lekker te kunnen spelen, maar ja het lukte niet. 
Steeds als ik de installatie start en dan het serial nr heb ingevoerd stopt ie ermee. Dan krijg je dat bekende scherm van error etc en wilt u dit probleem aan Microsoft verzenden. Op een andere pc doet hij het wel, dus ligt niet aan de cd. Maar ik weet niet waar het aan kan liggen want andere spellen doen het wel. Heb nieuwste audio drivers en videodrivers geinstalleerd, maar dat gaf geen positief effect. Nu kan je zeggen hij doet het op andere pc, dus ga daar lekker spelen, maar dat is maar op een GFII gts, en ik wil hem toch graag op de pc met mn radeon9700pro.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen want snap er niks meer van.
Alvast bedankt!
EDIT:
Hier nog de specs van die pc:
Gigabute gr7vrxp ultra
amd xp2600+
ati radeon 9700pro
2x 512mb ddr pc400
Win XP pro
Steeds als ik de installatie start en dan het serial nr heb ingevoerd stopt ie ermee. Dan krijg je dat bekende scherm van error etc en wilt u dit probleem aan Microsoft verzenden. Op een andere pc doet hij het wel, dus ligt niet aan de cd. Maar ik weet niet waar het aan kan liggen want andere spellen doen het wel. Heb nieuwste audio drivers en videodrivers geinstalleerd, maar dat gaf geen positief effect. Nu kan je zeggen hij doet het op andere pc, dus ga daar lekker spelen, maar dat is maar op een GFII gts, en ik wil hem toch graag op de pc met mn radeon9700pro.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen want snap er niks meer van.
Alvast bedankt!
EDIT:
Hier nog de specs van die pc:
Gigabute gr7vrxp ultra
amd xp2600+
ati radeon 9700pro
2x 512mb ddr pc400
Win XP pro
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2003 12:25 ]